Heeft u ons gezien in de De Grote Huisverbouwing op SBS6? 

Heb jij ervaring met het beheren van ICT systemen? Gaat jouw hart sneller kloppen van technische problemen die eigenlijk gisteren nog moesten worden opgelost? En krijg jij er energie van om jouw collega’s te helpen? Word dan Systeembeheerder bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep!

Wat ga je doen?

Als Systeembeheerder bestaat jouw werk uit het beheren van het ICT netwerk en het geven van eerstelijns support aan al je collega’s. De problemen die zij ondervinden zijn heel verschillend. Daarom is het van belang dat je brede interesse hebt in jouw vakgebied. In deze rol kun jij zowel onze ICT systemen optimaliseren als je collega’s uit de brand helpen. Van problemen met het (draadloze)netwerk tot het versturen van e-mail. En van kwijtgeraakte documenten tot vastlopende computers.

Jij monitort alle meldingen met het geautomatiseerde helpdesksysteem. Je signaleert vaak voorkomende problemen en escaleert die zo nodig. Je bent in staat goed door te vragen om erachter te komen wat het exacte probleem is bij de gebruiker. Nadat je het probleem hebt verholpen, controleer je natuurlijk ook of alles naar wens is opgelost. Voor complexere uitdagingen kun je gebruik maken van de expertise van onze externe partner. Omdat deze partij in-house bij ons werkzaam is, sta je er nooit alleen voor.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Het beheren en optimaliseren van het netwerk en het ondersteunen van de gebruikers;
  • Het continu werken aan een veilige ICT omgeving waarbij een gezonde mix bestaat tussen gebruikersgemak en bedrijfsveiligheid;
  • Het implementeren van diverse verbeterprojecten;
  • Je bent verantwoordelijk voor het Hardwarebeheer zoals mobiele devices, laptops en printers;
  • Het aannemen, registreren, monitoren en oplossen van incidenten in het geautomatiseerde helpdesksysteem;
  • Regie over jouw eigen ontwikkeling behouden en hierop proactief sturen en handelen.

Wie ben jij?

Jij wordt blij van een goed werkend netwerk. En als al je collega’s met een glimlach achter hun computer zitten te werken. En als er een storing is, sta jij vooraan om die op te lossen. ICT is jouw tweede natuur: je bent nieuwsgierig naar nieuwe technologie en hoe je die kan inzetten in je dagelijkse werk. Vrienden omschrijven jou als geduldig, proactief en klantgericht. Daarnaast ben je oplossingsgericht en stressbestendig.

Dit neem je mee:

  • Mbo- of Hbo diploma in de richting van ICT;
  • 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Enige ervaring in een soortgelijke rol, ervaring met systeembeheer is een pré;
  • Je bent ondernemend, probleemoplossend, sociaal en betrouwbaar;
  • Je kunt je identificeren met onze cultuurwaarden: Elke Ploeg’er van waarde, presteren met plezier, de kracht van kwaliteit en mijn pakkie aan.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe netwerk-talent, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.560,00 – € 4.850,00 (op basis van relevante werkervaring);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop van de zaak;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Systeembeheerder werk je vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg. 

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Stefan Geuke

Stefan Geuke

Financieel Directeur
Stefan Geuke Financieel Directeur
Stefan is een echte teamspeler en stuurt met zijn jarenlange ervaring vanuit financieel perspectief op het realiseren van de strategie en groeidoelstellingen van Ploeg kozijnen. Hij geeft bovendien leiding aan de collega’s van het financiële en ICT-team.
Lisanne van den Ing

Lisanne van den Ing

Manager Digitalisering
Lisanne van den Ing Manager Digitalisering
Lisanne kent Ploeg kozijnen als geen ander. Samen met haar collega’s werkt ze aan het automatiseren van de Ploeg-bedrijfsprocessen, met als doel klanten beter en sneller van dienst te zijn.