Ben jij goed in schakelen tussen verschillende processen? Lijkt het je leuk om de verbindende factor te zijn tussen onze organisatie en de interne én externe montageteams? Dan is deze veelzijdige en dynamische functie als Montagebegeleider echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
In deze functie ben jij dé schakel tussen onze zakelijke en particuliere klanten en onze eigen monteurs en externe montagebedrijven. Jij zorgt ervoor dat montageprojecten vlekkeloos verlopen, van voorbereiding tot afronding. Dat begint bij een goede planning: je beheert het planbord en zorgt ervoor dat elke monteur precies weet waar hij moet zijn en wat er moet gebeuren.
Samen met de projectleider bereid je elk project zorgvuldig voor. Je regelt de benodigde hulpmiddelen, stemt de bouwplaats inrichting af en zorgt dat de klanten op de hoogte zijn van onze werkzaamheden.
Loopt er tijdens de montage iets anders dan gepland? Dan spring jij direct in om samen met je collega’s een passende oplossing te vinden.
Daarnaast bouw jij actief mee aan een sterke montageorganisatie, waarbij veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een klantgericht, proactief en communicatief sterk persoon, met een talent voor plannen en organiseren.
Heb jij kennis van de kunststof kozijnenbranche? Mooi meegenomen! Zo niet, dan leren wij je de fijne kneepjes van het vak.
Bij Ploeg kozijnen draait het om presteren met plezier, waarbij kwaliteit altijd voor kwantiteit gaat.
Herken jij jezelf in deze eigenschappen, dan zoeken we jou!
Ben jij de montageplanner die:
- MBO of HBO werk en denkniveau heeft
- Je hebt bij voorkeur ervaring met plannen, administratieve systemen en
klantcontact - Je bent klantgericht, communicatief vaardig en denkt in oplossingen
- Je bent organisatorisch sterk en werkt gestructureerd
- Goed kan samenwerken
Wat bieden wij?
- Een functie voor 32-40 met werkdagen van 06:45 tot 15:45 uur bij ons informele en groeiende familiebedrijf, met als motto: ‘Presteren met plezier!’
- Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen.
- 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar
- Een pensioenregeling bij Allianz, samengesteld voor jouw specifieke
situatie. - Een reiskostenvergoeding.
- Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding
voor je fitness-abonnement, sta-bureaus, een Fietsplan en vers fruit op
kantoor. - Een actieve personeelsvereniging (lees: genoeg tijd voor ontspanning!).
- Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te bouwen aan onze
organisatie.
Wil jij bij onze Ploeg horen?
Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.
Gesolliciteerd, en nu?
Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).
Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.
Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?
