Ben jij helemaal thuis in KAM-zorgsystemen? Wil jij presteren met plezier en vind jij het belangrijk dat jouw collega’s dat ook doen? Als KAM-coördinator bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep hou jij het overzicht in onze wereld van procedures en documenten en zie jij het als een uitdaging hierbij de aansluiting met de praktijk te houden. Samen met je collega’s maak jij ook de werkomgeving veiliger en daar krijg je energie van!

Wat ga je doen?

Als KAM Coördinator ben je verantwoordelijk voor het opzetten, onderhouden en verbeteren van het KAM-zorgsysteem binnen Ploeg kozijnen. Deze rol is gericht op het borgen en naleven van relevante wet- en regelgeving, het voldoen aan de gestelde normen van onze certificeringen en het bevorderen van een veilige, gezonde en duurzame werkomgeving.

Verantwoordelijkheden en taken:

  • Meewerken aan en bewaken van het KAM-zorgbeleid: Opstellen, ontwikkelen en uitvoeren van KAM-zorgbeleid en procedures in lijn met wet- en regelgeving en bedrijfsdoelstellingen. Uitvoeren van interne audits en het coördineren van externe audits.
  • Risicobeheer: Identificeren, analyseren en beheren van risico’s op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu. Implementeren van preventieve maatregelen en actieplannen.
  • Continue verbetering: Initiëren en coördineren van verbeteringsprocessen op basis van evaluaties, incidentonderzoeken en feedback. Streven naar continue verbetering van KAM-prestaties.

Wie ben jij?

Jij bent iemand die houdt van afwisseling en graag het gesprek aan gaat. Daarbij denk je in praktische oplossingen waarbij je alle belangen afweegt, jij laat je niet gek maken! Vervolgens zet je zelfstandig de plannen om in praktische acties en als het dan toch net even anders loopt pas je het plan net zo makkelijk weer aan.

Dit neem je mee:

  • Een bij de functie passende afgeronde opleiding.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving voor bouw- en productieorganisaties.
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
  • Uitstekende communicatievaardigheden en in staat om effectief te coördineren.
  • Ervaring met KAM-systemen en tools is een pré.

Wat bieden wij?

Wij bieden je op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2560 – € 4.500 (op basis van relevante werkervaring);
  • 8% vakantiegeld;
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Dienstverband van 32-40 uur;
  • Een Microsoft Surface laptop van de zaak;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als KAM-coördinator werk je flexibel vanaf beide locaties, thuiswerken behoort eveneens tot de mogelijkheden. Natuurlijk ben jij ook met enige regelmaat te vinden op een van de lopende montageklussen.

Door het succes van de afgelopen jaren zijn we hard gegroeid, maar is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed weten vast te houden. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. Dit zie je ook terug in onze cultuurwaarden: ‘Elke Ploeger is van waarde’, ‘Presteren met plezier’, ‘De kracht van kwaliteit’ en ‘Mijn pakkie aan’.

Wil je bij onze Ploeg horen?

Ploeg Iconen Roest Samenwerken
Enthousiast? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier. 

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Lotte van Berkel

Lotte van Berkel

Kwaliteitscoördinator
Lotte van Berkel Kwaliteitscoördinator
Lotte begon bij Ploeg als stagiaire Logistiek & Economie. Inmiddels houdt zij zich samen met haar collega’s bezig met het analyseren en optimaliseren van de interne werkprocessen bij Ploeg. Dit met als einddoel u als klant nóg beter van dienst te kunnen zijn!
Sem van der Hoorn

Sem van der Hoorn

KAM Medewerker
Sem van der Hoorn KAM Medewerker
Sem is dé duurzaamheidsspecialist binnen Ploeg. Met zijn input helpt hij het bedrijf met de verduurzaming van de bedrijfsvoering.