Klanten tevreden houden. Daar ligt jouw uitdaging als Administratief Nazorg Medewerker bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. Jij bent de schakel tussen de klant en de servicemonteurs en gaat altijd voor kwaliteit. Je bewaart het overzicht tussen de uiteenlopende administratieve werkzaamheden, zelfs als het erg druk is. Zo zorg je ervoor dat klanten zonder zorgen van hun kunststof kozijnen kunnen genieten.

Wat ga je doen?

Afdeling Nazorg is verantwoordelijk voor alle service- en herstelmeldingen direct na montage. Dit maakt dat een dag op de afdeling Nazorg nooit saai is. Gelukkig maar, want voor eentonig werk kom jij je bed niet uit. Wel voor het blij maken van klanten. En laat dat nou precies je belangrijkste taak zijn. Als Administratief Nazorg Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor particuliere klanten in de periode, tijdens en na de montage.

Je plant de servicemonteur optimaal in, zodat hij op een efficiënte manier de meldingen kan afhandelen. Ook zorg je voor de administratieve afhandeling van het volledige proces. Met jouw positieve mindset en klantvriendelijkheid vertaal je elke melding naar een kans. Je signaleert verbeterpunten en koppelt deze terug richting de afdelingen.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Het verwerken en opvolgen van alle binnenkomende meldingen;
  • Het beoordelen van een ingewikkelde klachtmelding en het uitwerken van een plan van aanpak;
  • Het optimaal inplannen van onze servicemonteur.

Wie ben jij?

Het oplossen van meldingen van klanten is een uitdaging die jij graag aangaat. Hoe ingewikkelder het probleem, hoe uitdagender. Je blinkt uit in plannen en organiseren en je gaat slechtnieuwsgesprekken niet uit de weg. Heb je al ervaring in een soortgelijke functie? Dat komt goed van pas! Je bent 24-40 uur per week beschikbaar.

Dit neem je mee:

  • mbo/hbo werk- en denkniveau;
  • sterke communicatieve vaardigheden;
  • technisch inzicht.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe administratie-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32-40 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 2.000,00 – € 3.500,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Administratief Nazorg Medewerker werk je vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg. 

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie vóór 22 augustus naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Coen Hup

Coen Hup

Teamleider Montage
Coen Hup Teamleider Montage
Coen is Teamleider Montage bij Ploeg kozijnen. Samen met het montageteam zorgt hij ervoor dat u als klant precies weet wat u kunt verwachten en dat het montageproces zo soepel en vlekkeloos mogelijk verloopt. Heeft u vragen over de montage bij u thuis? Coen staat voor u klaar!
Dennis Baakman

Dennis Baakman

Werkvoorbereider Particulieren
Dennis Baakman Werkvoorbereider Particulieren
Als werkvoorbereider is het Dennis zijn verantwoordelijkheid om de planning te bewaken van de te produceren kozijnen. Met zijn jarenlange ervaring weet Dennis precies hoe hij de orders moet voorbereiden richting uitvoering, zodat deze op tijd en naar wens geproduceerd kunnen worden voor onze klanten.
Hans Bouwmeester

Hans Bouwmeester

Projectleider Particulieren
Hans Bouwmeester Projectleider Particulieren
Hans werkt al vele jaren in de branche. Zijn kennis en ervaring komen in zijn functie als Projectleider Particulieren goed van pas. Vol enthousiasme begeleidt hij de monteurs die bij u komen monteren. Zo weet u zeker dat bij de montage alles gaat zoals u afgesproken heeft