Telefoonnummer (0252) 500 900
Dienstverlening tijdens coronacrisis
De maatregelen op een rijtje
De ontwikkelingen en maatregelen rondom het coronavirus houden iedereen bezig. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de dienstverlening van Ploeg kozijnen. Onze intentie is om de geplande werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Aanpassingen in de maatregelen vanuit de Overheid en RIVM zorgen er mogelijk voor dat we hier flexibel op in moeten spelen.
Onze medewerkers volgen uiteraard de adviezen vanuit de overheid, het RIVM en onze branchevereniging VKG.
In dit artikel hebben wij de meest gestelde vragen over onze dienstverlening op een rijtje gezet.
Meest gestelde vragen over corona-effecten op onze dienstverlening
Voor een bezoek aan onze showroom, het maken of bespreken van een offerte, bent u op afspraak van harte welkom. Op deze manier weet u zeker dat onze adviseur beschikbaar is om uw wensen te bespreken. U kunt telefonisch of online een afspraak maken.
- De vriendelijke handdruk hebben wij vervangen voor een vriendelijke glimlach
- Wij vragen u een mondkapje te dragen.
Openingstijden van de showroom:
- Maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
- Zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Onze medewerkers zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. Het is mogelijk dat medewerkers die thuiswerken (volgens het thuiswerkadvies) niet via hun gebruikelijke zakelijke telefoonnummer bereikbaar zijn. U kunt hen dan zeker per e-mail bereiken. Neemt u gerust contact op met onze klantenservice.
Rondom de feestdagen werken wij met aangepaste werktijden. Op de pagina contact kunt u de actuele informatie lezen.
Telefoon: (0252) 500 900
WhatsApp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl
Onze klantenservice is tijdens onze openingstijden telefonisch en via e-mail bereikbaar.
Rondom de feestdagen werken wij met aangepaste werktijden. Op de pagina contact kunt u de actuele informatie lezen.
Telefoon: (0252) 500 900
WhatsApp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl
In principe kunnen de geplande afspraken bij u thuis wat ons betreft doorgaan. Vanzelfsprekend volgen wij ook hier de voorschriften vanuit het RIVM. De Ploeg medewerker met wie u een afspraak heeft, komt uiteraard alleen als hij geen gezondheidsklachten heeft. Als dit verandert voor uw afspraak, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen. Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.
Het is ook mogelijk om u telefonisch of via beeldbellen te informeren en uw vragen te beantwoorden. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Hiervoor plannen wij dan op afspraak een telefonisch adviesgesprek met onze adviseur in. De adviseur kan ook bij u thuis langskomen voor een adviesgesprek.
Via de contactpagina op onze website kunt u een formulier invullen. Dit kan 24 uur per dag, bijvoorbeeld voor het aanvragen van informatie, een offerte of om een telefonische afspraak te maken. Tijdens onze werkdagen (maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur) nemen wij hiervoor contact met u op.
Stuurt u bij uw aanvraag zoveel mogelijk informatie mee, zoals foto’s van de buitenzijde en globale afmetingen van de betreffende kozijnen. Op deze manier kan onze adviseur een duidelijk beeld krijgen van uw wensen en mogelijkheden. U kunt deze informatie desgewenst ook mailen naar advies@ploegkozijnen.nl
De geplande inmeetafspraak kan wat ons betreft in principe doorgaan. Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiënemaatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de afspraak kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij de inmeetwerkzaamheden doet.
Heeft u zelf last van milde gezondheidsklachten of heeft u redenen om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.
Mocht de overheid nieuwe maatregelen aankondigen waardoor de geplande afspraak niet door kan gaan, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen.
Wij begrijpen dat u lang heeft uitgekeken naar uw nieuwe kunststof kozijnen. Dat is voor ons dan ook de reden om de geplande montagewerkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan.
Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiënemaatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de montagewerkzaamheden kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij zijn werkzaamheden op dat moment doet.
Het Coronavirus zorgt er wel voor dat een aantal medewerkers misschien vanwege milde klachten thuis moet blijven. Het kan daarom voorkomen dat wij de montage van uw kozijnen alsnog moeten uitstellen. Wij nemen hiervoor persoonlijk contact met u op.
Heeft u zelf last van milde gezondheidsklachten of heeft u redenen om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.
Het dragen van een mondkapje is verplicht op alle publieke locaties binnen en in gebouwen waar een toegangsbewijs niet verplicht is, zoals openbare ruimten en winkels. Onze showroom beschouwen wij als een winkel en daarom vragen wij u een mondkapje te dragen. U kunt ervan uitgaan dat onze medewerkers in de showroom een mondkapje dragen als zij met u rondlopen. Als men zit mag het mondkapje af.
Bedankt voor uw begrip
U kunt erop rekenen dat Ploeg kozijnen er alles aan doet om de dienstverlening zo goed als mogelijk door te laten gaan. Onze collega’s staan voor u klaar. We vragen uw begrip als zaken anders gaan dan u van ons gewend bent.
Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op
Telefoonnummer: (0252) 500 900
Whatsapp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl