Medewerkers


Martien Akerboom
Martien Akerboom Montagemanager

De montage van de kunststof kozijnen is voor onze klanten een belangrijk moment. Of het nu gaat om particuliere woningen of zakelijke projecten. Met zijn uitgebreide bouwkundige achtergrond en jarenlange ervaring geeft Martien sturing aan de ontwikkeling van de montage-organisatie, met aandacht voor innovatie, professionalisering en ketensamenwerking.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Rien Akerboom
Rien Akerboom Adviseur Particulieren

Wanneer u onze showroom bezoekt is de kans groot dat Rien u adviseert over onze kunststof kozijnen. Daarnaast heeft hij veel telefonisch contact met de websitebezoekers die een online aanvraag doen. Uw wensen en verwachtingen zijn voor hem het startpunt om de mogelijkheden te onderzoeken.

Dennis Baakman
Dennis Baakman Werkvoorbereider Particulieren

Als werkvoorbereider is het Dennis zijn verantwoordelijkheid om de planning te bewaken van de te produceren kozijnen. Met zijn jarenlange ervaring weet Dennis precies hoe hij de orders moet voorbereiden richting uitvoering zodat deze op tijd en naar wens geproduceerd kunnen worden voor onze klanten.

Pieter Baars
Pieter Baars Adviseur Particulieren

Als u breed geïnformeerd wilt worden over de aanschaf van uw nieuwe kozijnen dan maakt Pieter graag tijd voor u. Samen met u bespreekt hij uw wensen en u krijgt advies welke uitvoering in uw situatie het beste past. Hij adviseert u graag persoonlijk om gezamenlijk en weloverwogen tot de beste uitvoering te komen.

  • Tel. 06 12 73 73 38
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Michel Bakker
Michel Bakker Adviseur Zakelijk

Michel heeft een dubbelrol in ons bedrijf. Hij ondersteunt de adviseurs zakelijke markt en daarnaast heeft hij van uit zijn binnendienstfunctie zelf direct contact met u als zakelijke klant. Al meerdere jaren verzorgt hij de offertes en orderbevestigingen voor deze klanten groep.

  • Tel. 06 50 29 50 73
Brian  van den Berg
Brian van den Berg Voorman Expeditie

Bij onze expeditie is Brian de spin in het web. Als voorman op de afdeling coördineert hij de dagelijkse werkzaamheden. Samen met zijn collega’s zorgt hij voor de dagelijkse stroom aan goederen en houdt daarbij de levertijd, kwaliteit en kwantiteit goed in de gaten.

Jacob van den Berg
Jacob van den Berg Adviseur Particulieren

Jacob bezoekt u graag thuis voor een optimaal advies in uw renovatie plannen. Tijdens het adviesgesprek inventariseert hij met u uw wensen en bespreekt hij de mogelijkheden. Als adviseur particulieren geeft Jacob u een persoonlijke en professionele begeleiding gedurende het hele traject.

  • Tel. 06 22 50 28 72
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Anoushka Beukers
Anoushka Beukers Klantenservice

Komt u een vrijblijvend kijkje nemen in onze showroom, of heeft u een afspraak met een van onze adviseurs? Grote kans dat u dan Anoushka aan de balie treft. Ze heet u van harte welkom bij Ploeg kozijnen!

Frans Biemond
Frans Biemond Algemeen directeur

Vanaf 2011 in dienst en sinds 1 oktober 2014 Algemeen directeur. “Denken vanuit de eindgebruiker is kort samengevat de visie van Ploeg. Goed luisteren naar de klantwens en deze als team omzetten in klanttevredenheid. Hierbij is een goede communicatie cruciaal, alsmede een hecht team medewerkers”.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Lucas Bisschop
Lucas Bisschop Werkvoorbereiding

De voorbereiding van de opdrachten van onze klanten is bij Lucas in goede handen. Een belangrijke schakel tussen de adviseurs en onze productie. Hij zorgt met de juiste voorbereiding dat de order perfect geproduceerd kan worden. Daarna volgt de zorgeloze montage door onze monteurs.

Antoinette Boerman
Antoinette Boerman Werkvoorbereider Projecten

Met haar jarenlange ervaring als werkvoorbereider in de timmer- en kozijnenindustrie weet Antoinette precies wat nodig is om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn. Samen met haar team zorgt ze dat alles gereed is voor een zorgeloze montage voor u als zakelijke klant.

Roelof Borst
Roelof Borst Applicatiebeheerder

Met zijn programmeer kennis zorgt Roelof ervoor dat alle technische aspecten van calculatie tot productie goed vertaald worden in ons computerprogramma Pretech, het hart van de organisatie.

Hans Bouwmeester
Hans Bouwmeester Projectleider Particulieren

Hans werkt al vele jaren in de branche. Zijn kennis en ervaring komen in zijn functie als Projectleider Particulieren goed van pas. Vol enthousiasme begeleidt hij de monteurs die bij u komen monteren. Zo weet u zeker dat bij de montage alles gaat zoals u afgesproken heeft.

Donny van Dansik
Donny van Dansik Projectleider Particulieren

Donny heeft meerdere jaren als monteur onze kozijnen voor Ploeg-klanten gemonteerd. Deze ervaring komt goed van pas in zijn rol als Projectleider Particulieren, waarin hij de basis legt voor een zorgeloze montage bij onze klanten thuis.

Cedric den Dekker
Cedric den Dekker Calculator Particulieren

Voor onze klanten in de marktgroep particulieren verwerkt Cedric hun aanvragen in persoonlijke offertes en kozijntekeningen. Na acceptatie van de offerte stelt hij de orderbevestiging op. Cedric werkte eerst bij onze expeditie. Die ervaring zet hij nu in voor onze klanten.

Lisa van Diemen
Lisa van Diemen Calculator Particulieren

Lisa is onderdeel van team Calculatie Particulieren. Nadat onze particuliere klanten hun wensen hebben besproken met onze adviseurs, werkt Lisa deze voor hen uit tot nauwkeurige kozijntekeningen. Ook voor gedegen offertes en orders kunt u op Lisa rekenen.

Judith te Dorsthorst
Judith te Dorsthorst Administratief Medewerker Inkoop

Judith is multifunctioneel inzetbaar bij onze Ploeg. Begonnen als oproepkracht bij Klantenservice, vormt ze inmiddels een volwaardig onderdeel van Team Inkoop. Samen met haar collega’s verwerkt zij de administratieve werkzaamheden, zodat het inkooptraject bij Ploeg op rolletjes loopt.

Ruud van Emmerik
Ruud van Emmerik Systeem- en applicatiebeheerder

Computersystemen, netwerken, servers en software dat is bij Ruud in goede handen, net als denken in technische oplossingen. Een goed ICT beheer is van essentieel belang bij Ploeg, waar techniek hoog in het vaandel staat. Daarnaast coördineert hij in de BIM werkmethodiek. Met daarbij het beheer van het pakket Matrix-Opticalc, dat Ploeg gebruikt voor de calculatie tot productie.

Expeditie
Expeditie team

Het expeditieteam regelt als een geoliede machine alle inkomende en uitgaande goederen. Dagelijks is het hier een komen en gaan van leveranciers en Ploeg monteurs. Het team zorgt ook voor de voorbereiding van het transport van onze kozijnen naar onze klanten.

Paul Färber
Paul Färber Productieleider

Alle kunststof kozijnen worden bij Ploeg geproduceerd op de productielocatie in Nieuw-Vennep. Dit onder leiding van Paul Färber. Hij bewaakt daarbij de technische mogelijkheden zodat u jarenlang plezier heeft van uw kunststof kozijnen. Paul is daarnaast betrokken bij de technische innovaties en is lid van de Technische Commissie van Ploeg.

Lotte Fletterman
Lotte Fletterman Financieel Medewerker

Als rechterhand van de financieel manager zorgt Lotte er met haar oog voor detail, nauwkeurigheid en positieve instelling voor dat de financiële administratie op rolletjes loopt. Debiteuren, crediteuren en andere financiële taken zijn geen geheim voor Lotte

Freek Ganzevles
Freek Ganzevles Calculator Projecten

Op zaterdag was Freek al bij Ploeg in het magazijn aan het werk. Maar na zijn HBO opleiding werktuigbouwkunde ondersteunt hij nu de adviseurs zakelijke markt. Hij verzorgt de offertes en orderbevestiging voor onze zakelijke klanten. Met als specialiteit de terrasoverkapping en serres.

Cor Hager
Cor Hager Adviseur Projecten

Wat Ploeg uniek maakt, is te herleiden naar de balans tussen kwaliteit en persoonlijke benadering in combinatie met zeer efficiënt proces. Cor heeft als adviseur een groot netwerk aan referentie. Met zijn achtergrond van enkele tientallen jaren in de kozijnindustrie is hij de man voor onze zakelijke markt.

  • Tel. 06 53 54 86 87
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Wendy Hazenoot
Wendy Hazenoot Calculator Particulieren

Iedere particuliere klant ontvangt een offerte op maat, waarvoor de wensen besproken worden met onze adviseurs. Wendy vertaalt de klantwensen in de offerte en de orderbevestiging, beiden met kozijntekeningen. Vanuit haar rol biedt zij ondersteuning aan de adviseurs van de particuliere markt. Daarnaast is zij de spin in het web voor de raamdecoratie en horren.

Manouk Hoogenboom
Manouk Hoogenboom HR Medewerker

Manouk staat midden in onze organisatie en ondersteunt op het gebied van personeelszaken. Met haar enthousiasme zorgt ze ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt voor onze medewerkers.

Ronald Hoogenboom
Ronald Hoogenboom Coördinator Zakelijk

Als de orderbevestiging van onze klanten helemaal rond is komt Ronald in actie. Hij zorgt voor een goede voorbereiding van de opdracht richting uitvoering. Zodat het perfecte kunststof kozijn geproduceerd kan worden. Goede 'Ploeg'-voorbereiding is het halve werk!

Lydia Hoogenboom-Klein
Lydia Hoogenboom-Klein Werkvoorbereider Particulieren

Met haar jarenlange kennis van en ervaring met kunststof kozijnen werkt Lydia uw order nauwkeurig uit. Daarbij zorgt ze in haar rol van Werkvoorbereider dat alles rondom de productie en montage van uw kozijnen tot in de puntjes geregeld is.

Connie van der Hoorn
Connie van der Hoorn Marketing & Communicatie Adviseur

Connie is met haar jarenlange ervaring en uitgebreide kennis de adviseur op het gebied van marketing en communicatie voor zowel B2C, B2B en Corporate. Online marketing is hierin een belangrijk speerpunt. Vanuit haar functie als adviseur is zij bij veel projecten betrokken. Met natuurlijk als doel om Ploeg kozijnen op de kaart te zetten als dé leverancier voor kunststof kozijnen voor zowel de B2C als de B2B markt.

Marloes van der Hoorn
Marloes van der Hoorn Werkvoorbereiding Projecten

Voor onze zakelijke klanten komt Marloes in actie zodra de order bevestigd is. Ze zorgt voor een goede voorbereiding en planning zodat de kozijnen op het juiste moment klaar zijn voor montage.

Coen Hup
Coen Hup Junior Teamleider Montage

Coen is Junior Teamleider Montage en Planner bij Ploeg kozijnen. Coen is vanuit zijn functie verantwoordelijk voor het montageteam. Samen met zijn team zorgt hij dat u als klant precies weet wat u kunt verwachten en dat het montageproces zo soepel en vlekkeloos mogelijk verloopt. Heeft u vragen over de montage bij u thuis? Coen staat voor u klaar!

Lisanne van den Ing
Lisanne van den Ing Application Manager

Al bijna vier jaar werkend voor het bedrijf kent Lisanne Ploeg kozijnen als geen ander. Samen met haar collega’s werkt ze op dit moment hard aan het automatiseren van de Ploeg-bedrijfsprocessen, met als doel klanten beter en sneller van dienst te zijn.

Ronald van den Ing
Ronald van den Ing Commercieel directeur

Ronald van den Ing is sinds 2006 werkzaam bij Ploeg kozijnen en is vanuit het technische management doorgegroeid naar Commercieel directeur. "Elke dag werken met een gemotiveerd team aan steeds nieuwe uitdagingen is wat mij inspireert." Het creëren van toegevoegde waarde voor u als klant en bouwen aan langdurige relaties.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ines Jansen
Ines Jansen Inkoop administratie

Samen met haar collega’s zorgt Ines ervoor dat de afdeling inkoop op rolletjes loopt. De administratieve werkzaamheden van onze inkoop is haar goed toevertrouwd.

Bruno Juray
Bruno Juray Calculator Particulieren

Zodra u ons uw opdracht heeft gegeven, werkt Bruno de klantwens uit tot een persoonlijke orderbevestiging. Ook houdt hij zich bezig met het automatiseren van de Ploeg-bedrijfsprocessen, met als doel klanten beter en sneller van dienst te zijn.

Dennis Kalker
Dennis Kalker Calculator Projecten

Calculaties voor onze zakelijke projecten is echt werk voor specialisten zoals Dennis. Met oog voor details verwerkt hij de klantwensen tot kozijntekeningen die leiden tot de offerte. Een echte rechterhand voor onze adviseurs zakelijke markt.

Anton Kerkvliet
Anton Kerkvliet Technisch Inkoper

Als Technisch Inkoper is Anton verantwoordelijk voor de afdeling Inkoop. Samen met zijn directe collega’s zorgt hij ervoor dat de juiste materialen op het juiste moment geleverd worden door onze vaste leveranciers. Met betrouwbare partners bouwt hij aan een langdurige relatie.

Ed Kerkvliet
Ed Kerkvliet Adviseur particulieren

Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.

Ingrid Kinkel
Ingrid Kinkel Inkoop administratie

Ingrid werkt bij Ploeg op de afdeling inkoop. Ze is samen met haar collega's van de afdeling inkoop verantwoordelijk voor het administratief verwerken van ingekochte en verbruikte materialen.

Marian Klunder
Marian Klunder Administratie Expeditie

Marian is de administratieve duizendpoot bij onze expeditie. Zij ondersteunt de magazijnchef met de administratieve werkzaamheden en is het aanspreekpunt voor onze monteurs.

Kees Kuipers
Kees Kuipers Voorman/monteur

Als monteur/voorman zet Kees zijn kennis na 40 jaar bouwen en adviseren in op de projecten waar hij de schakel is tussen uitvoerder en onze monteurs. Het samen met onze montageploeg zorgen voor een goede voortgang en kwaliteit van de projecten is zijn doel. Kees gaat voor een tevreden opdrachtgever.

Winnifred van Leeuwen
Winnifred van Leeuwen Crediteuren administratie

De inkomende facturen en de afhandeling daarvan zijn zaken waar Winnifred blij van wordt. Tot in de puntjes nauwkeurig handelt zij alles af, zodat onze leveranciers keurig krijgen waar ze recht op hebben.

Alewitsch Leuering
Alewitsch Leuering Senior Projectleider

Alewitsch begeleidt als projectleider/leidinggevende afdeling montage de montagewerkzaamheden bij onze zakelijke projecten. En dat varieert van groot tot klein. Hij is daarom ook dagelijks op de bouw te vinden. Daarnaast is hij lid van onze Technische Commissie.

Wendy de Liefde
Wendy de Liefde Marketing & Communicatie Medewerker

Als Connies rechterhand zorgt Wendy samen met het marketingteam dat Ploeg kozijnen autoriteit in de markt is - en blijft. In haar uitvoerende rol houdt ze zich o.a. bezig met de site, socials en corporate communicatie. Maar ook draait deze schrijfster haar hand niet om voor publicaties in offline media en zichtbaarheid van Ploeg in de regio.

Hilde van der Meer
Hilde van der Meer Coördinator Service en Onderhoud

De coördinatie van het team Service en Onderhoud is bij Hilde in goede handen. Daarnaast zorgt zij voor de coördinatie van de afhandeling herstellen van onze grote projecten. Ook de verbetering van kwaliteit en werkprocessen op gebied van service en herstel wordt door haar opgepakt met als doel tevreden klanten.

Roel van der Meer
Roel van der Meer Administratief medewerker Crediteuren-Debiteuren

Bij onze financiële administratie verwerkt Roel de afwikkeling van onze inkomende facturen. Met zijn accuraatheid en stiptheid ontvangen onze leveranciers keurig op tijd waar ze recht op hebben. Daarnaast ondersteunt hij de debiteurenadministratie.

Montage
Montage

Om verzekerd te zijn van de juiste montage werkt Ploeg met eigen professionele montageteams die VCA en VKG gecertificeerd zijn. Onze monteurs monteren bij onze klanten; particulier en zakelijk. Dat is de kracht van de onderneming.

Tim Olijerhoek
Tim Olijerhoek Voorman Productie

Een goed gestroomlijnd productieproces, daar wordt Tim blij van. Tim is hét aanspreekpunt voor zijn collega’s bij Productie. Op de werkvloer zorgt hij o.a. voor de capaciteitsplanning. Alles om het productieproces zo effectief en vlekkeloos te laten verlopen.

Tilia Oomen
Tilia Oomen Coördinator Inkoop

Binnen de afdeling Inkoop zorgt Tilia er bijvoorbeeld voor dat alle voorraadmutaties tijdig en correct verwerkt worden. Eind 2019 vierde ze bij Ploeg haar 12,5-jarig jubileum. In die tijd groeide Tilia uit tot een gedegen Coördinator Inkoop. Samen met haar team zorgt ze voor een soepel gestroomlijnde inkoop.

Rob Opdam
Rob Opdam HR Manager

Met veel plezier werkt Rob al vele jaren bij Ploeg. Hij draagt zorg voor de ontwikkeling van het personeelsbeleid en managet de ontwikkeling van onze werknemers. Samen met zijn collega's behandelt Rob de personeelsdossiers en is hij aanspreekpunt voor collega’s met vragen op personeelsgebied.

Owen den Outer
Owen den Outer Operationeel Manager

Met zijn visie en kennis geeft Owen invulling aan de logistieke organisatie van het bedrijf. Hij zet zich iedere dag in om het productie en expeditie proces te optimaliseren en verder te digitaliseren zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Hannie van der Ploeg
Hannie van der Ploeg Klantenservice

Een aantal dagen per week is Hannie de persoon die u begroet als u onze showroom bezoekt. Met een glimlach op haar gezicht beantwoordt ze ook de telefoongesprekken.

Henriet van der Ploeg
Henriët van der Ploeg Calculator Particulieren

Henriët stort zich met haar visualisatietalent bij Ploeg vol passie op interne architectuuropdrachten. Daarbij ondersteunt ze met haar creatieve skills de adviseurs bij het nauwkeurig uitwerken van uw offerte.

Jos van der Ploeg
Jos van der Ploeg Directeur-grootaandeelhouder

Ploeg kozijnen is in 1980 opgericht door Jos. Als eigenaar van het bedrijf richt Jos zich met name op innovatie zodat Ploeg kozijnen de nieuwste ontwikkelingen in de branche kan toepassen. Daarnaast is het thema duurzaamheid een belangrijk aandachtsgebied.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Klaas van der Ploeg
Klaas van der Ploeg Applicatiebeheerder

Klaas zorgt er voor dat alle technische aspecten goed vertaald worden in Pretech, ons computerprogramma van calculatie tot productie. Zijn technische kennis vertaalt hij in de praktijk als lid van de Technische Commissie. De TC bepaalt de technische norm binnen het bedrijf.

Rob van der Ploeg
Rob van der Ploeg Coördinator Projecten

Als echte Ploeg’er is Rob trots onderdeel te mogen zijn van het bedrijf. Rob zorgt in zijn rol als coördinator voor een goede werkvoorbereiding van projecten richting uitvoering. Alle puntjes worden door Rob en zijn team op de ‘i’ gezet. Door een goede en tijdige vastlegging van gemaakte afspraken maken we waar, wat we beloven.

Paul Randsdorp
Paul Randsdorp Service & Onderhoud

Service is Paul op het lijf geschreven. Niet voor niets komt hij als servicemonteur bij onze klanten thuis. Voor onderhoud op basis van een servicecontract of bij een eventuele storing. Paul zorgt ervoor dat alles weer tip top in orde is. Ploeg levert kwaliteit en blijft persoonlijk.

Lia van Ruiten
Lia van Ruiten Debiteuren administratie

Het debiteurenbeheer is haar terrein. Lia is verantwoordelijk voor het aanmaken en versturen van alle uitgaande facturen. Klanten, die om welke reden dan ook, niet tijdig betalen, staat zij vriendelijk te woord om samen te komen tot een goede oplossing.

Marion van Ruiten
Marion van Ruiten HR Adviseur

Dagelijks houdt Marion zich bezig met onder meer personeelswerving, inwerktrajecten en het welzijn en de ontwikkeling van Ploeg-werknemers. Maar ook draagt ze gepassioneerd bij aan het op de kaart zetten van Ploeg kozijnen als topwerkgever én het naar een hoger plan tillen van de organisatie. Met hart voor de zaak én alle Ploeg-medewerkers is Marion kortom een onmisbare kracht bij HRM.

Bob Sandifort
Bob Sandifort Sales manager

Ondanks zijn jonge leeftijd heeft Bob al vele jaren ervaring in het sales vak. In de snel veranderende wereld van digitalisering en klantbeleving zal hij zijn kennis en ervaring inzetten om de klant nog beter te ondersteunen in het zoekproces naar de perfecte kunststof kozijnen.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Patrick Schaap
Patrick Schaap Calculator Zakelijk

Bent u een zakelijke klant van Ploeg? Dan is de kans groot dat Patrick degene is die uw aanvraag verwerkt tot een persoonlijke offerte en kozijntekeningen op maat maakt voor u. Met zijn achtergrond in de bouw (o.a. als middenkaderfunctionaris) vormt Patrick een waardevol aanspreekpunt voor onze zakelijke klantenkring.

Yvonne Schreurs
Yvonne Schreurs Administratie Expeditie

Onze expeditie kun je wel vergelijken met een zoete inval. De hele dag door is het een komen en gaan van leveranciers, Ploeg monteurs en expeditie medewerkers. Tussen al deze georganiseerde hectiek weet Yvonne haar ‘mannetje’ te staan.

Ronald Spek
Ronald Spek Calculator Zakelijk

Ronald is als calculator de rechterhand van onze zakelijke adviseurs. Met zijn bouwkennis weet hij samen met zijn collega’s iedere aanvraag om te zetten in kozijntekeningen die perfect aansluiten bij de wensen van onze klanten. Dit zijn onze zakelijke opdrachten, kozijnprojecten voor aannemers, woningcorporaties en Verenigingen van Eigenaren.

Glen Springintveld
Glen Springintveld Planner Productie

Vol enthousiasme houdt Glen zich dagelijks bezig met het zo efficiënt en vloeiend mogelijk plannen van de productie van onze kozijnen. Hierbij houdt hij rekening met mensen, machines en technische mogelijkheden. Een echte spin in het web bij Ploeg kun je Glen dan ook zeker noemen.

Brigitte van der Steen
Brigitte van der Steen Administratief Medewerker Service & Onderhoud

Klantgericht, meedenkend en altijd op zoek naar de beste oplossing. Dat typeert Brigitte, die samen met haar collega's van Service & Onderhoud zorgt dat de montage van kozijnen voor u als klant zo soepel mogelijk verloopt.

Bert Steenvoorden
Bert Steenvoorden Adviseur Projecten

Bert adviseert onze klanten uit de zakelijke markt voor nieuwbouw, renovatie, woningbouw en utiliteitsbouw. Bert heeft veel kennis en ervaring in de wet- en regelgeving van de bouw. En zoals hij het zelf zegt: “Ploeg kozijnen adviseren is als spelen in de Champions Leaque.”

  • Tel. 06 52 07 51 25
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Productie
Productie team

In onze productielocatie te Nieuw-Vennep, één van de modernste van Nederland, worden de producten op maat voor onze klanten geproduceerd. Het productieteam zorgt er dagelijks voor dat alles via een vast proces wordt geproduceerd.

Pieter Treur
Pieter Treur Technisch Werkvoorbereider Productie

Pieter zorgt er voor dat de kozijntekeningen worden omgezet in de benodigde informatie voor de productie machines. Tevens verzorgt en bewaakt Pieter de planning van alle te produceren kozijnen.

Andre van Velzen
André van Velzen Service & Onderhoud

Al zijn kennis en ervaring van de kunststof kozijnen kan André uitstekend gebruiken in zijn werk als servicemonteur. Hij komt bij onze klanten thuis voor service en herstel of bij een eventuele storing. André zorgt ervoor dat alles weer tip top in orde is.

Tilly Vissers
Tilly Vissers Service & Onderhoud

Tilly staat onze zakelijke klanten (waaronder VvE’s) met veel enthousiasme te woord. Ze zorgt er samen met haar collega's voor dat de nazorg na montage vlekkeloos verloopt. Heeft u als zakelijke klant suggesties voor verbetering? Dan hoort Tilly het graag!

Anouk Volwater
Anouk Volwater Debiteuren administratie

Bij onze financiële administratie verwerkt Anouk de afwikkeling van onze uitgaande facturen. Met haar accuraatheid en stiptheid ontvangen onze klanten een factuur voor hun nieuwe kozijnen.

Johan Vonk
Johan Vonk Technisch Commercieel Adviseur

Vanuit onze productie heeft Johan zich doorontwikkeld van werkvoorbereider naar Technisch Commercieel Adviseur voor onze dealermarkt. Hij is de contactpersoon voor onze dealers voor zowel het importeren van de orders als het uitwerken hiervan.

Mirthe de Vries-Janssen
Mirthe de Vries-Janssen Medewerker Klantenservice

Met een stralende lach zorgt Mirthe ervoor dat u als klant een warm welkom ervaart in onze showroom. Ook als ze u telefonisch spreekt, doet ze er alles aan u zo goed mogelijk verder te helpen. Mirthe heet u van harte welkom bij Ploeg kozijnen!

Arnold Wesselman
Arnold Wesselman Adviseur VvE

Arnold heeft al vele jaren ervaring in de kunststof kozijnen branche. Als onderdeel van het team zakelijke markt heeft hij contact met u als aannemer en bestuur en bewoners van VvE’s. De kracht van Arnold is het goed en uitgebreid adviseren van u en uw klant.

  • Tel. 06 55 32 21 75
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Marloes Wesselman
Marloes Wesselman Service & Onderhoud

Dagelijks bezoeken onze Service & Onderhoudsmonteurs onze klanten voor diverse servicemeldingen. Marloes zorgt voor de coördinatie van deze werkzaamheden en heeft hiervoor contact met onze klanten.

Lida Wijfje
Lida Wijfje Klantenservice

Wanneer u ons belt of in de showroom komt hebt u grote kans dat Lida u verder helpt. Met haar collega’s van de klantenservice is zij het visitekaartje van Ploeg kozijnen. Met de veelzijdige werkzaamheden van de klantenservice voelt Lida zich bij Ploeg als een vis in het water.

Martijn Wijnands
Martijn Wijnands Financieel manager

“Wij zijn pas tevreden, als ú dat bent!” is het motto van Martijn. Binnen het MT is Martijn verantwoordelijk voor het aanleveren van alle financiële rapportages. Met veel plezier, energie en zijn jarenlange ervaring op financieel gebied in de kunststof- en bouwsector, zorgt hij voor de financiële-, inkoop-, projecten- en salarisadministratie.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Wim Wijnands
Wim Wijnands Magazijnchef

Samen met zijn team zorgt Wim dagelijks voor het logistieke proces in ons magazijn. Van de ontvangst van de goederen vanuit onze leveranciers tot het gereed maken voor transport van de geproduceerde kunststof kozijnen. Met daarbij de laatste kwaliteitscheck.

Heleen Zoetendaal
Heleen Zoetendaal Inkoop administratie

Heleen is onderdeel van de afdeling inkoop, waar zij samen met haar collega’s zorgt voor het up-to-date houden van de voorraad. Zij is ook de persoon die klachten richting onze leveranciers snel en correct afhandelt.

Doris Zuuring
Doris Zuuring Calculator Zakelijk

Doris is onderdeel van het team Zakelijke markt. Dagelijks ondersteunt zij de zakelijk adviseurs van Ploeg met het maken van de kozijntekeningen, calculaties en offertes. En dat doet ze met veel plezier.

Maarten van der Zwan
Maarten van der Zwan Projectleider

Samen met zijn collega's zorgt Maarten dat alles wat betreft montage voor onze zakelijke klanten op rolletjes loopt. Van technisch tot financieel aspect en van renovatie tot nieuwbouw. Maarten is dé schakel voor onze zakelijke opdrachtgevers, en die rol vervult hij vol enthousiasme.

Alexander van der Zwart
Alexander van der Zwart Systeem- en Applicatiebeheerder

In zijn rol als Systeem- en Applicatiebeheerder maakt Alexander samen met Ruud dagelijks zijn collega's blij. Of er nu een laptop faalt of er nieuwe ICT-processen moeten worden opgezet: Alexander draait er zijn hand niet voor om het bedrijf op volle kracht draaiende te houden!