Medewerkers


Jan Achterberg
Jan Achterberg Werkvoorbereiding

Jan heeft jarenlange ervaring als calculator en werkvoorbereiding binnen Ploeg. Zijn ervaring komt goed van pas voor een goede en tijdige voorbereiding van projecten richting uitvoering. Jan onderhoudt hiervoor tevens de contacten met de uitvoerder van de opdrachtgever en bewaakt de planning en kwaliteit van uitvoering.

Martien Akerboom
Martien Akerboom Montagemanager

De montage van de kunststof kozijnen is voor onze klanten een belangrijk moment. Of het nu gaat om particuliere woningen of zakelijke projecten. Met zijn uitgebreide bouwkundige achtergrond en jarenlange ervaring geeft Martien sturing aan de ontwikkeling van de montage-organisatie, met aandacht voor innovatie, professionalisering en ketensamenwerking.

Rien Akerboom
Rien Akerboom Adviseur Particulieren

Als binnendienstmedewerker heeft Rien een dubbele rol bij Ploeg kozijnen. Hij ondersteunt de adviseurs particuliere markt en heeft zelf direct contact met u als particuliere klant vanuit onze showroom. Hij verzorgt de offertes en orderbevestigingen voor deze klantengroep.

Pieter Baars
Pieter Baars Adviseur Particulieren

Als u breed geïnformeerd wilt worden over de aanschaf van uw nieuwe kozijnen dan maakt Pieter graag tijd voor u. Samen met u bespreekt hij uw wensen en u krijgt advies welke uitvoering in uw situatie het beste past. Hij adviseert u graag persoonlijk om gezamenlijk en weloverwogen tot de beste uitvoering te komen.

  • Tel. 06 12 73 73 38
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Michel Bakker
Michel Bakker Binnendienst zakelijk

Michel heeft een dubbelrol in ons bedrijf. Hij ondersteunt de adviseurs zakelijke markt en daarnaast heeft hij van uit zijn binnendienstfunctie zelf direct contact met u als zakelijke klant. Al meerdere jaren verzorgt hij de offertes en orderbevestigingen voor deze klanten groep.

Jacob van den Berg
Jacob van den Berg Adviseur Particulieren

Jacob bezoekt u graag thuis voor een optimaal advies in uw renovatie plannen. Tijdens het adviesgesprek inventariseert hij met u uw wensen en bespreekt hij de mogelijkheden. Als adviseur particulieren geeft Jacob u een persoonlijke en professionele begeleiding gedurende het hele traject.

  • Tel. 06 22 50 28 72
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Frans Biemond
Frans Biemond Algemeen directeur

Vanaf 2011 in dienst en sinds 1 oktober 2014 Algemeen directeur. “Denken vanuit de eindgebruiker is kort samengevat de visie van Ploeg. Goed luisteren naar de klantwens en deze als team omzetten in klanttevredenheid. Hierbij is een goede communicatie cruciaal, alsmede een hecht team medewerkers”.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Lucas Bisschop
Lucas Bisschop Werkvoorbereiding

De voorbereiding van de opdrachten van onze klanten is bij Lucas in goede handen. Een belangrijke schakel tussen de adviseurs en onze productie. Hij zorgt met de juiste voorbereiding dat de order perfect geproduceerd kan worden. Daarna volgt de zorgeloze montage door onze monteurs.

Hans Boumeester
Hans Bouwmeester Projectleider

Hans werkt al vele jaren in de branche. Zijn kennis en ervaring komen tijdens het inmeten zeer goed van pas. Als projectleider particulieren begeleidt hij de monteurs die bij u komen monteren. Zo weet u zeker dat bij de montage alles gaat zoals u afgesproken heeft.

Bas Broekmeulen
Bas Broekmeulen Adviseur zakelijke markt

Bas Broekmeulen is uw contactpersoon als dealer. Door een prettige manier van samenwerking, samen bouwen aan groei van uw onderneming is wat zijn werk zo leuk maakt. Met zijn uitgebreide kennis en ervaring van het kunststof kozijnen vak staat hij de dealers bij met raad en daad.

  • Tel. 06 50 29 50 73
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Donny van Dansik
Donny van Dansik Monteur - Inmeter

Donny heeft een dubbelrol bij Ploeg. Als monteur komt hij bij onze klanten thuis om de kozijnen te monteren. Maar ook als inmeter van de kozijnen staat hij zijn mannetje. Zijn kennis en ervaring komen tijdens het inmeten zeer goed van pas.

Cedric den Dekker
Cedric den Dekker Binnendienst zakelijk

Voor onze klanten in de marktgroep klein zakelijk en Vereniging van Eigenaren verwerkt Cedric hun aanvragen in persoonlijke offertes en kozijntekeningen. Na acceptatie van de offerte stelt hij de orderbevestiging op. Cedric werkte eerst bij onze expeditie. Die ervaring zet hij nu in voor onze klanten.

Jermaine Dwasin
Jermaine Dwasin Marketing & Communicatie

Jermaine is een echte duizendpoot. Website, social media, advertenties, brochures, nieuwsbrieven, promotie activiteiten, zomaar wat taken die Jermaine oppakt. En daarbij is geen dag het zelfde.

Ruud van Emmerik
Ruud van Emmerik Systeem- en applicatiebeheerder

Computersystemen, netwerken, servers en software dat is bij Ruud in goede handen, net als denken in technische oplossingen. Een goed ICT beheer is van essentieel belang bij Ploeg, waar techniek hoog in het vaandel staat. Daarnaast coördineert hij in de BIM werkmethodiek. Met daarbij het beheer van het pakket Matrix-Opticalc, dat Ploeg gebruikt voor de calculatie tot productie.

Productie/expeditie
Productie Expeditie

Ploeg kozijnen produceert al sinds de jaren '80 haar eigen kunststof kozijnen. Het productieteam zorgt er dagelijks voor dat alles via een vast proces wordt geproduceerd. Het expeditieteam is verantwoordelijk voor de voorbereiding van het transport naar onze klanten.

Paul Färber
Paul Färber Productieleider

Alle kunststof kozijnen worden bij Ploeg geproduceerd op de productielocatie in Nieuw-Vennep. Dit onder leiding van Paul Färber. Hij bewaakt daarbij de technische mogelijkheden zodat u jarenlang plezier heeft van uw kunststof kozijnen. Paul is daarnaast betrokken bij de technische innovaties en is lid van de Technische Commissie van Ploeg.

Lotte Fletterman
Lotte Fletterman Crediteuren administratie

Debiteuren en crediteuren zijn geen geheim voor Lotte. Bij onze financiële administratie verwerkt zij de afwikkeling van onze inkomende facturen (crediteuren). Met haar accuraatheid en stiptheid ontvangen onze leveranciers keurig op tijd waar ze recht op hebben. Daarnaast ondersteunt Lotte de debiteuren administratie.

Freek Ganzevles
Freek Ganzevles Binnendienst zakelijk

Op zaterdag was Freek al bij Ploeg in het magazijn aan het werk. Maar na zijn HBO opleiding werktuigbouwkunde ondersteunt hij nu de adviseurs zakelijke markt. Hij verzorgt de offertes en orderbevestiging voor onze zakelijke klanten. Met als specialiteit de terrasoverkapping en serres.

Cor Hager
Cor Hager Adviseur zakelijke markt

Wat Ploeg uniek maakt, is te herleiden naar de balans tussen kwaliteit en persoonlijke benadering in combinatie met zeer efficiënt proces. Cor heeft als adviseur een groot netwerk aan referentie. Met zijn achtergrond van enkele tientallen jaren in de kozijnindustrie is hij de man voor onze zakelijke markt.

  • Tel. 06 53 54 86 87
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Wendy Hazenoot
Wendy Hazenoot Binnendienst particulieren

Iedere particuliere klant ontvangt een offerte op maat, waarvoor de wensen besproken worden met onze adviseurs. Wendy vertaalt de klantwensen in de offerte en de orderbevestiging, beiden met kozijntekeningen. Vanuit haar rol biedt zij ondersteuning aan de adviseurs van de particuliere markt. Daarnaast is zij de spin in het web voor de raamdecoratie en horren.

Ronald Hoogenboom
Ronald Hoogenboom Werkvoorbereiding

Als de orderbevestiging van onze klanten helemaal rond is komt Ronald in actie. Hij zorgt voor een goede voorbereiding van de opdracht richting uitvoering. Zodat het perfecte kunststof kozijn geproduceerd kan worden. Goede ‘Ploeg’ voorbereiding is het halve werk!

Lydia Hoogenboom-Klein
Lydia Hoogenboom-Klein Binnendienst particulieren

Samen met onze adviseur particulieren vormt Lydia een team. Met haar kennis en ervaring ondersteunt zij de adviseur en verwerkt zij alles nauwkeurig tot een persoonlijke offerte en orderbevestiging.

Connie van der Hoorn
Connie van der Hoorn Marketing & Communicatie

Connie is onze spin in het web van de marketing communicatie. Met haar jarenlange ervaring weet ze de wensen van haar commerciële collega’s om te zetten in concrete marketingacties. Met veel aandacht voor onze website. Met natuurlijk als doel om Ploeg kozijnen op de kaart te zetten als dé leverancier voor kunststof kozijnen.

Lisanne van den Ing
Lisanne van den Ing Klantenservice

Met een lach op haar gezicht staat Lisanne voor onze klanten klaar. Je kunt haar iedere zaterdag treffen achter onze receptiebalie in de showroom of aan de telefoon. Maar ook op andere dagen is Lisanne als invalkracht regelmatig bij Ploeg aanwezig.

Ronald van den Ing
Ronald van den Ing Commercieel directeur

Ronald van den Ing is sinds 2006 werkzaam bij Ploeg kozijnen en is vanuit het technische management doorgegroeid naar Commercieel directeur. "Elke dag werken met een gemotiveerd team aan steeds nieuwe uitdagingen is wat mij inspireert." Het creëren van toegevoegde waarde voor u als klant en bouwen aan langdurige relaties.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Bruno Juray
Bruno Juray Binnendienst particulieren

Als de adviseur particulieren van een klantgesprek terugkomt, komt Bruno in actie. Samen met de adviseur particulieren vormt hij één van de particulieren teams. Hij werkt de klantwens uit in een persoonlijke offerte en orderbevestiging, waarmee hij invulling geeft aan zijn rol als binnendienst medewerker.

Dennis Kalker
Dennis Kalker Binnendienst zakelijk

Calculaties voor onze zakelijke projecten is echt werk voor specialisten zoals Dennis. Met oog voor details verwerkt hij de klantwensen tot kozijntekeningen die leiden tot de offerte. Een echte rechterhand voor onze adviseurs zakelijke markt.

Anton Kerkvliet
Anton Kerkvliet Technisch Inkoper

Als Technisch Inkoper is Anton verantwoordelijk voor de afdeling Inkoop. Samen met zijn directe collega’s zorgt hij ervoor dat de juiste materialen op het juiste moment geleverd worden door onze vaste leveranciers. Met betrouwbare partners bouwt hij aan een langdurige relatie.

Ed Kerkvliet
Ed Kerkvliet Adviseur particulieren

Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.

  • Tel. 06 50 62 75 79
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ingrid Kinkel
Ingrid Kinkel Inkoop administratie

Ingrid werkt bij Ploeg op de afdeling inkoop. Ze is samen met haar collega's van de afdeling inkoop verantwoordelijk voor het administratief verwerken van ingekochte en verbruikte materialen.

Marian Klunder
Marian Klunder Administratie Expeditie

Marian is de administratieve duizendpoot bij onze expeditie. Zij ondersteunt de magazijnchef met de administratieve werkzaamheden en is het aanspreekpunt voor onze monteurs.

Winnifred van Leeuwen
Winnifred van Leeuwen Crediteuren administratie

De inkomende facturen en de afhandeling daarvan zijn zaken waar Winnifred blij van wordt. Tot in de puntjes nauwkeurig handelt zij alles af, zodat onze leveranciers keurig krijgen waar ze recht op hebben.

Alewitsch Leuering
Alewitsch Leuering Projectleider / Assistent Montage Manager

Alewitsch begeleidt als projectleider/leidinggevende afdeling montage de montagewerkzaamheden bij onze zakelijke projecten. En dat varieert van groot tot klein. Hij is daarom ook dagelijks op de bouw te vinden. Daarnaast is hij lid van onze Technische Commissie.

Marian van de Meeberg
Marian van de Meeberg Inkoop administratie

Samen met haar collega’s zorgt Marian ervoor dat de afdeling inkoop op rolletjes loopt. De administratieve afhandeling van onder andere de controle op orderbevestigingen, de verwerkingen van goederenontvangsten van leveranciers, uitgiften voor orders en overige uitgiften is haar goed toevertrouwd.

Hilde van der Meer
Hilde van der Meer Coördinator Service en Onderhoud

Als assistent van onze projectleiders coördineert Hilde alle service en herstel werkzaamheden. Met als doel tevreden klanten. Daarnaast biedt zij ondersteuning bij diverse projecten.

Montage
Montage

Om verzekerd te zijn van de juiste montage werkt Ploeg met eigen professionele montageteams die VCA en VKG gecertificeerd zijn. Onze monteurs monteren bij onze klanten; particulier en zakelijk. Dat is de kracht van de onderneming.

Tilia Oomen
Tilia Oomen Inkoop administratie

Binnen de afdeling inkoop, zorgt Tilia er onder andere voor dat alle voorraadmutaties tijdig en correct verwerkt worden.

Rob Opdam
Rob Opdam P&O Coördinator

Met veel plezier werkt Rob al ruim 12 jaar bij Ploeg. Hij draagt zorg voor de ontwikkeling van het personeelsbeleid en coördineert de ontwikkeling van onze werknemers. Met zorg behandelt Rob de personeelsdossiers en is hij het aanspreekpunt voor collega’s met vragen op personeelsgebied.

Hannie van der Ploeg
Hannie van der Ploeg Klantenservice

Een aantal dagen per week is Hannie de persoon die u begroet als u onze showroom bezoekt. Met een glimlach op haar gezicht beantwoordt ze ook de telefoongesprekken.

Jos van der Ploeg
Jos van der Ploeg Eigenaar

Ploeg kozijnen is in 1980 opgericht door Jos. Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke aanbieder in de markt. Jos is als eigenaar van het bedrijf lid van het managementteam en betrokken bij alle beleidsbeslissingen. Daarnaast richt hij zich op productinnovatie zodat Ploeg de nieuwste ontwikkelingen in de branche kan toepassen.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Klaas van der Ploeg
Klaas van der Ploeg Applicatiebeheerder

Klaas zorgt er voor dat alle technische aspecten goed vertaald worden in Pretech, ons computerprogramma van calculatie tot productie. Zijn technische kennis vertaalt hij in de praktijk als lid van de Technische Commissie. De TC bepaalt de technische norm binnen het bedrijf.

Rob van der Ploeg
Rob van der Ploeg Werkvoorbereiding

Als echte Ploeg’er is hij trots om onderdeel te mogen zijn van het bedrijf. Rob zorgt voor een goede werkvoorbereiding van projecten richting uitvoering. Alle puntjes worden door hem op de ‘i’ gezet. Door een goede en tijdige vastlegging van gemaakte afspraken maken we waar, wat we beloven.

Paul Randsdorp
Paul Randsdorp Service & Onderhoud

Service is Paul op het lijf geschreven. Niet voor niets komt hij als servicemonteur bij onze klanten thuis. Voor onderhoud op basis van een servicecontract of bij een eventuele storing. Paul zorgt ervoor dat alles weer tip top in orde is. Ploeg levert kwaliteit en blijft persoonlijk.

Lia van Ruiten
Lia van Ruiten Debiteuren administratie

Het debiteurenbeheer is haar terrein. Lia is verantwoordelijk voor het aanmaken en versturen van alle uitgaande facturen. Klanten, die om welke reden dan ook, niet tijdig betalen, staat zij vriendelijk te woord om samen te komen tot een goede oplossing.

Marion van Ruiten
Marion van Ruiten Medewerker P&O

Een echte allrounder dat kun je van Marion wel zeggen. Inzetbaar bij afdelingen waar het op dat moment nodig is. Zij werkt samen met de P&O coördinator en pakt alle voorkomende werkzaamheden binnen de P&O afdeling aan.

Patrick Schaap
Patrick Schaap Binnendienst zakelijk

Voor onze klanten in de marktgroep klein zakelijke en Vereniging van Eigenaren verwerkt Patrick hun aanvragen in persoonlijke offertes en kozijntekeningen. Na acceptatie van de offerte stelt hij de orderbevestiging op. Een functie die aansluit bij zijn opleiding ‘middenkaderfunctionaris bouw’ gevolgd bij het ROC.

Desiree Schrijvers
Desiree Schrijvers Administratie Expeditie

Onze expeditie kun je wel vergelijken met een zoete inval. De hele dag door is het een komen en gaan van leveranciers, Ploeg monteurs en expeditie medewerkers. Tussen al deze georganiseerde hectiek weet Desiree haar ‘mannetje’ te staan.

Nese Sezgin
Nese Sezgin Binnendienst particulieren

Met haar opleiding ‘Bouwkunde vormgeving en architectuur’ gevolgd bij het ROC, past Nese perfect bij de functie binnendienst particulieren. Zij verwerkt de klantwensen die onze adviseurs bespreken met de klanten in persoonlijke offertes compleet met tekeningen van de kozijnen.

Bert Steenvoorden
Bert Steenvoorden Adviseur zakelijke markt

Bert adviseert onze klanten uit de zakelijke markt voor nieuwbouw, renovatie, woningbouw en utiliteitsbouw. Bert heeft veel kennis en ervaring in de wet- en regelgeving van de bouw. En zoals hij het zelf zegt: “Ploeg kozijnen adviseren is als spelen in de Champions Leaque.”

  • Tel. 06 52 07 51 25
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Daisy Termeulen
Daisy Termeulen Klantenservice

Daisy komt graag bij Ploeg en is de vaste invalkracht voor onze klantenservice. Tijdens haar vakanties en vrije dagen werkt ze graag bij de receptiebalie. U kunt haar treffen in onze showroom of aan de telefoon. Zij staat u altijd vriendelijk te woord.

Pieter Treur
Pieter Treur Werkvoorbereiding

Pieter zorgt er voor dat de kozijntekeningen worden omgezet in de benodigde informatie voor de productie machines. Tevens verzorgt en bewaakt Pieter de planning van alle te produceren kozijnen.

Andre van Velzen
André van Velzen Service & Onderhoud

Al zijn kennis en ervaring van de kunststof kozijnen kan André uitstekend gebruiken in zijn werk als servicemonteur. Hij komt bij onze klanten thuis voor service en herstel of bij een eventuele storing. André zorgt ervoor dat alles weer tip top in orde is.

Tilly Vissers
Tilly Vissers Medewerker Klantenservice

Tilly staat onze klanten met veel enthousiasme te woord. Zowel aan de telefoon als in de showroom. Als medewerker klantenservice weet zij als geen ander onze klanten centraal te stellen.

Anouk Volwater
Anouk Volwater Debiteuren administratie

Bij onze financiële administratie verwerkt Anouk de afwikkeling van onze uitgaande facturen. Met haar accuraatheid en stiptheid ontvangen onze klanten een factuur voor hun nieuwe kozijnen.

Johan Vonk
Johan Vonk Werkvoorbereider Productie

Vanuit onze productie ontwikkelt Johan zich verder tot werkvoorbereider. Met die kennis en ervaring kan hij de kozijntekeningen perfect voorbereiden in de benodigde informatie voor de productiemachines. Zodat het perfecte kunststof kozijn geproduceerd kan worden voor onze klanten.

Arnold Wesselman
Arnold Wesselman Adviseur zakelijke markt

Arnold heeft al vele jaren ervaring in de kunststof kozijnen branche. Als onderdeel van het team zakelijke markt heeft hij contact met u als aannemer en bestuur en bewoners van VvE’s. De kracht van Arnold is het goed en uitgebreid adviseren van u en uw klant.

  • Tel. 06 55 32 21 75
  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Marloes Wesselman
Marloes Wesselman Service & Onderhoud

Dagelijks bezoeken onze Service & Onderhoudsmonteurs onze klanten voor diverse servicemeldingen. Marloes zorgt voor de coördinatie van deze werkzaamheden en heeft hiervoor contact met onze klanten.

Lida Wijfje
Lida Wijfje Klantenservice

Wanneer u ons belt of in de showroom komt hebt u grote kans dat Lida u verder helpt. Met haar collega’s van de klantenservice is zij het visitekaartje van Ploeg kozijnen. Met de veelzijdige werkzaamheden van de klantenservice voelt Lida zich bij Ploeg als een vis in het water.

Luke Wijnands
Luke Wijnands Planner montage

Luke verzorgt de montageplanning binnen Ploeg. Hij plant onze monteurs in op de montageklussen. Hierbij zorgt Luke tevens dat de klant tijdig en goed is geïnformeerd over de montagedatum van de kozijnen en wat de klant tijdens het montagetraject kan verwachten.

Martijn Wijnands
Martijn Wijnands Financieel manager

“Wij zijn pas tevreden, als ú dat bent!” is het motto van Martijn. Binnen het MT is Martijn verantwoordelijk voor het aanleveren van alle financiële rapportages. Met veel plezier, energie en zijn jarenlange ervaring op financieel gebied in de kunststof- en bouwsector, zorgt hij voor de financiële-, inkoop-, projecten- en salarisadministratie.

  • .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Wim Wijnands
Wim Wijnands Magazijnchef

Samen met zijn team zorgt Wim dagelijks voor het logistieke proces in ons magazijn. Van de ontvangst van de goederen vanuit onze leveranciers tot het gereed maken voor transport van de geproduceerde kunststof kozijnen. Met daarbij de laatste kwaliteitscheck.

Heleen Zoetendaal
Heleen Zoetendaal Inkoop administratie

Heleen is onderdeel van de afdeling inkoop, waar zij samen met haar collega’s zorgt voor het up-to-date houden van de voorraad. Zij is ook de persoon die klachten richting onze leveranciers snel en correct afhandelt.