Medewerkers
_180_200_80_s_c1_c_c.jpg)
Met zijn uitgebreide bouwkundige achtergrond en managementervaring geeft Martien leiding aan de B2B-teams van Sales en Uitvoering. Deze teams vertegenwoordigen de zakelijke klanten binnen Ploeg kozijnen. Hierbij staan innovatie, professionalisering en ketensamenwerking centraal.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
_180_200_80_s_c1_c_c.jpg)
Wanneer u onze showroom bezoekt is de kans groot dat Rien u adviseert over onze kunststof kozijnen. Daarnaast heeft hij veel telefonisch contact met de websitebezoekers die een online aanvraag doen. Uw wensen en verwachtingen zijn voor hem het startpunt om de mogelijkheden te onderzoeken.

Als werkvoorbereider is het Dennis zijn verantwoordelijkheid om de planning te bewaken van de te produceren kozijnen. Met zijn jarenlange ervaring weet Dennis precies hoe hij de orders moet voorbereiden richting uitvoering zodat deze op tijd en naar wens geproduceerd kunnen worden voor onze klanten.

Michel heeft een dubbelrol in ons bedrijf. Hij ondersteunt de adviseurs zakelijke markt en daarnaast heeft hij van uit zijn binnendienstfunctie zelf direct contact met u als zakelijke klant. Al meerdere jaren verzorgt hij de offertes en orderbevestigingen voor deze klanten groep.
- Tel. 06 50 29 50 73

Sylvia staat als enige vrouw in het adviseursteam haar mannetje als spin in het web. Met haar stralende lach en betrokken persoonlijkheid gaat ze graag met u als particuliere klant in gesprek, op zoek naar úw wensen en behoeften. Deze vormen de basis voor de gesprekken met onze adviseurs. Dient u bij ons een offerte-aanvraag in? Dan is de kans groot dat u Sylvia als eerst te spreken krijgt. Wat kan ze voor u doen?
Bij onze expeditie is Brian de spin in het web. Als voorman op de afdeling coördineert hij de dagelijkse werkzaamheden. Samen met zijn collega’s zorgt hij voor de dagelijkse stroom aan goederen en houdt daarbij de levertijd, kwaliteit en kwantiteit goed in de gaten.

Jacob bezoekt u graag thuis voor een optimaal advies in uw renovatie plannen. Tijdens het adviesgesprek inventariseert hij met u uw wensen en bespreekt hij de mogelijkheden. Als adviseur particulieren geeft Jacob u een persoonlijke en professionele begeleiding gedurende het hele traject.
- Tel. 06 22 50 28 72
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Lotte begon bij Ploeg als stagiaire Logistiek & Economie. Inmiddels houdt zij zich samen met haar collega’s bezig met het analyseren en optimaliseren van de interne werkprocessen bij Ploeg. Dit met als einddoel u als klant nóg beter van dienst te kunnen zijn!

Komt u een vrijblijvend kijkje nemen in onze showroom, of heeft u een afspraak met een van onze adviseurs? Grote kans dat u dan Anoushka aan de balie treft. Ze heet u van harte welkom bij Ploeg kozijnen!
Frans werd op 1 oktober 2014 Algemeen Directeur van Ploeg kozijnen. Op 1 januari 2020 droeg hij het stokje over aan Ronald van den Ing. Frans heeft nu een adviserende rol binnen Ploeg. “Denken vanuit de eindgebruiker is kort samengevat de visie van Ploeg. Goed luisteren naar de klantwens en deze als team omzetten in klanttevredenheid. Hierbij is een goede communicatie cruciaal, alsmede een hecht team medewerkers”.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

De voorbereiding van de opdrachten van onze klanten is bij Lucas in goede handen. Een belangrijke schakel tussen de adviseurs en onze productie. Hij zorgt met de juiste voorbereiding dat de order perfect geproduceerd kan worden. Daarna volgt de zorgeloze montage door onze monteurs.

Met haar jarenlange ervaring als werkvoorbereider in de timmer- en kozijnenindustrie weet Antoinette precies wat nodig is om onze klanten goed van dienst te kunnen zijn. Samen met haar team zorgt ze dat alles gereed is voor een zorgeloze montage voor u als zakelijke klant.


Hans werkt al vele jaren in de branche. Zijn kennis en ervaring komen in zijn functie als Projectleider Particulieren goed van pas. Vol enthousiasme begeleidt hij de monteurs die bij u komen monteren. Zo weet u zeker dat bij de montage alles gaat zoals u afgesproken heeft.

Enthousiast en betrokken als hij is, staat Bert altijd klaar voor onze Ploeg-klanten. U vindt hem in de showroom, waar hij uw persoonlijke wensen en behoeften vertaalt naar de beste oplossing voor uw woning en woonsituatie. Of misschien heeft u Bert al telefonisch gesproken. Wat kan hij voor u betekenen?
Donny heeft meerdere jaren als monteur onze kozijnen voor Ploeg-klanten gemonteerd. Deze ervaring komt goed van pas in zijn rol als Projectleider Particulieren, waarin hij de basis legt voor een zorgeloze montage bij onze klanten thuis.
Als u breed geïnformeerd wilt worden over de aanschaf van uw nieuwe kozijnen dan maakt Cedric graag tijd voor u. Samen met u bespreekt hij uw wensen en u krijgt advies welke uitvoering in uw situatie het beste past. Cedric werkte eerst op onze calculatie afdeling, maar is doorgegroeid binnen Ploeg. Die ervaring zet hij nu in voor onze klanten.

Lisa is onderdeel van team Calculatie Particulieren. Nadat onze particuliere klanten hun wensen hebben besproken met onze adviseurs, werkt Lisa deze voor hen uit tot nauwkeurige kozijntekeningen. Ook voor gedegen orders kunt u op Lisa rekenen. Ze helpt u graag!

Heeft u als particuliere klant uw kozijnwensen gedeeld met een van onze adviseurs? Dan maken Lilla en haar collega's van Team Calculatie voor u gedetailleerde kunststof kozijntekeningen. En de uitgebreide offerte die u vervolgens krijgt? Grote kans dat ook die door Lilla is opgesteld. Hopelijk is alles naar wens en mogen wij binnenkort voor u aan de slag!

Judith is multifunctioneel inzetbaar bij onze Ploeg. Begonnen als oproepkracht bij Klantenservice, vormt ze inmiddels een volwaardig onderdeel van Team Inkoop. Samen met haar collega’s verwerkt zij de administratieve werkzaamheden, zodat het inkooptraject bij Ploeg op rolletjes loopt.

Computersystemen, netwerken, servers en software dat is bij Ruud in goede handen, net als denken in technische oplossingen. Een goed ICT beheer is van essentieel belang bij Ploeg, waar techniek hoog in het vaandel staat. Daarnaast coördineert hij in de BIM werkmethodiek. Met daarbij het beheer van het pakket Matrix-Opticalc, dat Ploeg gebruikt voor de calculatie tot productie.

Het expeditieteam regelt als een geoliede machine alle inkomende en uitgaande goederen. Dagelijks is het hier een komen en gaan van leveranciers en Ploeg monteurs. Het team zorgt ook voor de voorbereiding van het transport van onze kozijnen naar onze klanten.


Alle kunststof kozijnen worden bij Ploeg geproduceerd op de productielocatie in Nieuw-Vennep. Dit onder leiding van Paul Färber. Hij bewaakt daarbij de technische mogelijkheden zodat u jarenlang plezier heeft van uw kunststof kozijnen. Paul is daarnaast betrokken bij de technische innovaties en is lid van de Technische Commissie van Ploeg.
Als rechterhand van de financieel manager zorgt Lotte er met haar oog voor detail, nauwkeurigheid en positieve instelling voor dat de financiële administratie op rolletjes loopt. Debiteuren, crediteuren en andere financiële taken zijn geen geheim voor Lotte

Op zaterdag was Freek al bij Ploeg in het magazijn aan het werk. Maar na zijn HBO opleiding werktuigbouwkunde ondersteunt hij nu de adviseurs zakelijke markt. Hij verzorgt de offertes en orderbevestiging voor onze zakelijke klanten. Met als specialiteit de terrasoverkapping en serres.

Wat Ploeg uniek maakt, is te herleiden naar de balans tussen kwaliteit en persoonlijke benadering in combinatie met zeer efficiënt proces. Cor heeft als adviseur een groot netwerk aan referentie. Met zijn achtergrond van enkele tientallen jaren in de kozijnindustrie is hij de man voor onze zakelijke markt.
- Tel. 06 53 54 86 87
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Iedere particuliere klant ontvangt een offerte op maat, waarvoor de wensen besproken worden met onze adviseurs. Wendy vertaalt de klantwensen in de offerte en de orderbevestiging, beiden met kozijntekeningen. Vanuit haar rol biedt zij ondersteuning aan de adviseurs van de particuliere markt. Daarnaast is zij de spin in het web voor de raamdecoratie en horren.

Manouk staat midden in onze organisatie en ondersteunt op het gebied van personeelszaken. Met haar enthousiasme zorgt ze ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt voor onze medewerkers.

Als de orderbevestiging van onze klanten helemaal rond is komt Ronald in actie. Hij zorgt voor een goede voorbereiding van de opdracht richting uitvoering. Zodat het perfecte kunststof kozijn geproduceerd kan worden. Goede 'Ploeg'-voorbereiding is het halve werk!

Met haar jarenlange kennis van en ervaring met kunststof kozijnen werkt Lydia uw order nauwkeurig uit. Daarbij zorgt ze in haar rol van Werkvoorbereider dat alles rondom de productie en montage van uw kozijnen tot in de puntjes geregeld is.

Connie is met haar jarenlange ervaring en uitgebreide kennis de adviseur op het gebied van marketing en communicatie voor zowel B2C, B2B en Corporate. Online marketing is hierin een belangrijk speerpunt. Vanuit haar functie als adviseur is zij bij veel projecten betrokken. Met natuurlijk als doel om Ploeg kozijnen op de kaart te zetten als dé leverancier voor kunststof kozijnen voor zowel de B2C als de B2B markt.

Voor onze zakelijke klanten komt Marloes in actie zodra de order bevestigd is. Ze zorgt voor een goede voorbereiding en planning zodat de kozijnen op het juiste moment klaar zijn voor montage.

Coen is Junior Teamleider Montage en Planner bij Ploeg kozijnen. Coen is vanuit zijn functie verantwoordelijk voor het montageteam. Samen met zijn team zorgt hij dat u als klant precies weet wat u kunt verwachten en dat het montageproces zo soepel en vlekkeloos mogelijk verloopt. Heeft u vragen over de montage bij u thuis? Coen staat voor u klaar!
Al bijna vier jaar werkend voor het bedrijf kent Lisanne Ploeg kozijnen als geen ander. Samen met haar collega’s werkt ze op dit moment hard aan het automatiseren van de Ploeg-bedrijfsprocessen, met als doel klanten beter en sneller van dienst te zijn.

Ronald van den Ing is sinds 2006 werkzaam bij Ploeg kozijnen. Vanuit het technische management groeide hij via de functie van Commercieel Directeur door naar Algemeen Directeur. "Elke dag werken met een gemotiveerd team aan steeds nieuwe uitdagingen is wat mij inspireert. Het creëren van toegevoegde waarde voor u als klant en bouwen aan langdurige relaties."
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Samen met haar collega’s zorgt Ines ervoor dat de afdeling inkoop op rolletjes loopt. De administratieve werkzaamheden van onze inkoop is haar goed toevertrouwd.

Zodra u ons uw opdracht heeft gegeven, werkt Bruno de klantwens uit tot een persoonlijke orderbevestiging. Ook houdt hij zich bezig met het automatiseren van de Ploeg-bedrijfsprocessen, met als doel klanten beter en sneller van dienst te zijn.

Calculaties voor onze zakelijke projecten is echt werk voor specialisten zoals Dennis. Met oog voor details verwerkt hij de klantwensen tot kozijntekeningen die leiden tot de offerte. Een echte rechterhand voor onze adviseurs zakelijke markt.

Als Technisch Inkoper is Anton verantwoordelijk voor de afdeling Inkoop. Samen met zijn directe collega’s zorgt hij ervoor dat de juiste materialen op het juiste moment geleverd worden door onze vaste leveranciers. Met betrouwbare partners bouwt hij aan een langdurige relatie.

Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.

Ingrid werkt bij Ploeg op de afdeling inkoop. Ze is samen met haar collega's van de afdeling inkoop verantwoordelijk voor het administratief verwerken van ingekochte en verbruikte materialen.
Marian is de administratieve duizendpoot bij onze expeditie. Zij ondersteunt de magazijnchef met de administratieve werkzaamheden en is het aanspreekpunt voor onze monteurs.
Als monteur/voorman zet Kees zijn kennis na 40 jaar bouwen en adviseren in op de projecten waar hij de schakel is tussen uitvoerder en onze monteurs. Het samen met onze montageploeg zorgen voor een goede voortgang en kwaliteit van de projecten is zijn doel. Kees gaat voor een tevreden opdrachtgever.

De inkomende facturen en de afhandeling daarvan zijn zaken waar Winnifred blij van wordt. Tot in de puntjes nauwkeurig handelt zij alles af, zodat onze leveranciers keurig krijgen waar ze recht op hebben.

Alewitsch begeleidt als projectleider/leidinggevende afdeling montage de montagewerkzaamheden bij onze zakelijke projecten. En dat varieert van groot tot klein. Hij is daarom ook dagelijks op de bouw te vinden. Daarnaast is hij lid van onze Technische Commissie.

De coördinatie van het team Service en Onderhoud is bij Hilde in goede handen. Daarnaast zorgt zij voor de coördinatie van de afhandeling herstellen van onze grote projecten. Ook de verbetering van kwaliteit en werkprocessen op gebied van service en herstel wordt door haar opgepakt met als doel tevreden klanten.

Voor zakelijke klanten, ZZP’ers en aannemers is Roel hét aanspreekpunt. Samen met collega Patrick - verantwoordelijk voor de technische ondersteuning - vertaalt hij uw wensen en behoeften naar de beste oplossing voor uw vraagstuk. Daarbij zet Roel een hoge klanttevredenheid voorop.

Om verzekerd te zijn van de juiste montage werkt Ploeg met eigen professionele montageteams die VCA en VKG gecertificeerd zijn. Onze monteurs monteren bij onze klanten; particulier en zakelijk. Dat is de kracht van de onderneming.
Een goed gestroomlijnd productieproces, daar wordt Tim blij van. Tim is hét aanspreekpunt voor zijn collega’s bij Productie. Op de werkvloer zorgt hij o.a. voor de capaciteitsplanning. Alles om het productieproces zo effectief en vlekkeloos te laten verlopen.

Binnen de afdeling Inkoop zorgt Tilia er bijvoorbeeld voor dat alle voorraadmutaties tijdig en correct verwerkt worden. Eind 2019 vierde ze bij Ploeg haar 12,5-jarig jubileum. In die tijd groeide Tilia uit tot een gedegen Coördinator Inkoop. Samen met haar team zorgt ze voor een soepel gestroomlijnde inkoop.

Met veel plezier werkt Rob al vele jaren bij Ploeg. Hij draagt zorg voor de ontwikkeling van het personeelsbeleid en managet de ontwikkeling van onze werknemers. Samen met zijn collega's behandelt Rob de personeelsdossiers en is hij aanspreekpunt voor collega’s met vragen op personeelsgebied.

Met zijn visie en kennis geeft Owen invulling aan de logistieke organisatie van het bedrijf. Hij zet zich iedere dag in om het productie en expeditie proces te optimaliseren en verder te digitaliseren zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Een aantal dagen per week is Hannie de persoon die u begroet als u onze showroom bezoekt. Met een glimlach op haar gezicht beantwoordt ze ook de telefoongesprekken.

Ploeg kozijnen is in 1980 opgericht door Jos. Als eigenaar van het bedrijf richt Jos zich met name op innovatie zodat Ploeg kozijnen de nieuwste ontwikkelingen in de branche kan toepassen. Daarnaast is het thema duurzaamheid een belangrijk aandachtsgebied.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Klaas zorgt er voor dat alle technische aspecten goed vertaald worden in Pretech, ons computerprogramma van calculatie tot productie. Zijn technische kennis vertaalt hij in de praktijk als lid van de Technische Commissie. De TC bepaalt de technische norm binnen het bedrijf.

Als echte Ploeg’er is Rob trots onderdeel te mogen zijn van het bedrijf. Rob zorgt in zijn rol als coördinator voor een goede werkvoorbereiding van projecten richting uitvoering. Alle puntjes worden door Rob en zijn team op de ‘i’ gezet. Door een goede en tijdige vastlegging van gemaakte afspraken maken we waar, wat we beloven.

Het debiteurenbeheer is haar terrein. Lia is verantwoordelijk voor het aanmaken en versturen van alle uitgaande facturen. Klanten, die om welke reden dan ook, niet tijdig betalen, staat zij vriendelijk te woord om samen te komen tot een goede oplossing.

Dagelijks houdt Marion zich bezig met onder meer personeelswerving, inwerktrajecten en het welzijn en de ontwikkeling van Ploeg-werknemers. Maar ook draagt ze gepassioneerd bij aan het op de kaart zetten van Ploeg kozijnen als topwerkgever én het naar een hoger plan tillen van de organisatie. Met hart voor de zaak én alle Ploeg-medewerkers is Marion kortom een onmisbare kracht bij HRM.

Bob heeft al vele jaren ervaring in het salesvak en is specialist in digitalisering en klantbeleving. Met zijn kennis en kunde zet hij alles op alles om u als particuliere Ploeg-klant de perfecte kunststof kozijnen te bieden. Én de perfecte montage, want Bob stuurt ook het vakkundige montageteam van Ploeg aan.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Onze expeditie kun je wel vergelijken met een zoete inval. De hele dag door is het een komen en gaan van leveranciers, Ploeg monteurs en expeditie medewerkers. Tussen al deze georganiseerde hectiek weet Yvonne haar ‘mannetje’ te staan.

Ronald is als calculator de rechterhand van onze zakelijke adviseurs. Met zijn bouwkennis weet hij samen met zijn collega’s iedere aanvraag om te zetten in kozijntekeningen die perfect aansluiten bij de wensen van onze klanten. Dit zijn onze zakelijke opdrachten, kozijnprojecten voor aannemers, woningcorporaties en Verenigingen van Eigenaren.

Vol enthousiasme houdt Glen zich dagelijks bezig met het zo efficiënt en vloeiend mogelijk plannen van de productie van onze kozijnen. Hierbij houdt hij rekening met mensen, machines en technische mogelijkheden. Een echte spin in het web bij Ploeg kun je Glen dan ook zeker noemen.

Klantgericht, meedenkend en altijd op zoek naar de beste oplossing. Dat typeert Brigitte, die samen met haar collega's van debiteuren administratie zorgt dat alle facturen verstuurd worden.


In onze productielocatie te Nieuw-Vennep, één van de modernste van Nederland, worden de producten op maat voor onze klanten geproduceerd. Het productieteam zorgt er dagelijks voor dat alles via een vast proces wordt geproduceerd.

Pieter is bij Ploeg verantwoordelijk voor de technische voorbereiding voor productie. Met zijn productiepet vervult Pieter daarbij een belangrijke rol in de projectgroep die zich bezighoudt met het automatiseren van de (productiegerelateerde) Ploeg-bedrijfsprocessen. Hiermee kunnen we u als klant beter en sneller helpen. Want bij Ploeg zijn we altijd op zoek naar verbetering!

Harvey is het aanspreekpunt op de Dealermarkt. Hij is op meerdere fronten de schakel tussen Ploeg kozijnen en de Dealers. Hij houdt toezicht op de processen, behandelt de orderintake, denkt mee op logistiek gebied en is voor elke dealer graag het luisterend oor. Op zaterdag is hij te vinden in de showroom om zo dicht mogelijk bij de particuliere eindklant te staan.
- Tel. 06 36 58 11 03

Al zijn kennis en ervaring van de kunststof kozijnen kan André uitstekend gebruiken in zijn werk als servicemonteur. Hij komt bij onze klanten thuis voor service en herstel of bij een eventuele storing. André zorgt ervoor dat alles weer tip top in orde is.

Tilly staat onze zakelijke klanten (waaronder VvE’s) met veel enthousiasme te woord. Ze zorgt er samen met haar collega's voor dat de nazorg na montage vlekkeloos verloopt. Heeft u als zakelijke klant suggesties voor verbetering? Dan hoort Tilly het graag!
Bij onze financiële administratie verwerkt Anouk de afwikkeling van onze uitgaande facturen. Met haar accuraatheid en stiptheid ontvangen onze klanten een factuur voor hun nieuwe kozijnen.
In de rol van werkvoorbereider op de Dealermarkt zorgt Johan achter de schermen dat alles op technisch gebied klopt. Hij zorgt dat alle materialen op tijd besteld zijn, houdt toezicht op de technische uitvoering van de kozijnen voor de dealers en ondersteunt daarnaast op het gebied van Service. Hij weet als geen ander de vertaalslag van de techniek naar de visie van de dealer te maken en andersom.

Met een stralende lach zorgt Mirthe ervoor dat u als klant een warm welkom ervaart in onze showroom. Ook als ze u telefonisch spreekt, doet ze er alles aan u zo goed mogelijk verder te helpen. Mirthe heet u van harte welkom bij Ploeg kozijnen!

Arnold heeft al vele jaren ervaring in de kunststof kozijnen branche. Als onderdeel van het team zakelijke markt heeft hij contact met u als aannemer en bestuur en bewoners van VvE’s. De kracht van Arnold is het goed en uitgebreid adviseren van u en uw klant.
- Tel. 06 55 32 21 75
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Dagelijks bezoeken onze Service & Onderhoudsmonteurs onze klanten voor diverse servicemeldingen. Marloes zorgt voor de coördinatie van deze werkzaamheden en heeft hiervoor contact met onze klanten.

Wanneer u ons belt of in de showroom komt hebt u grote kans dat Lida u verder helpt. Met haar collega’s van de klantenservice is zij het visitekaartje van Ploeg kozijnen. Met de veelzijdige werkzaamheden van de klantenservice voelt Lida zich bij Ploeg als een vis in het water.

“Wij zijn pas tevreden, als ú dat bent!” is het motto van Martijn. Binnen het MT is Martijn verantwoordelijk voor het aanleveren van alle financiële rapportages. Met veel plezier, energie en zijn jarenlange ervaring op financieel gebied in de kunststof- en bouwsector, zorgt hij voor de financiële-, inkoop-, projecten- en salarisadministratie.
- .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Samen met zijn team zorgt Wim dagelijks voor het logistieke proces in ons magazijn. Van de ontvangst van de goederen vanuit onze leveranciers tot het gereed maken voor transport van de geproduceerde kunststof kozijnen. Met daarbij de laatste kwaliteitscheck.

Heleen is onderdeel van de afdeling inkoop, waar zij samen met haar collega’s zorgt voor het up-to-date houden van de voorraad. Zij is ook de persoon die klachten richting onze leveranciers snel en correct afhandelt.

Doris is onderdeel van het team Zakelijke markt. Dagelijks ondersteunt zij de zakelijk adviseurs van Ploeg met het maken van de kozijntekeningen, calculaties en offertes. En dat doet ze met veel plezier.