Dienstverlening tijdens coronacrisis

Meest gestelde vragen en antwoorden

De ontwikkelingen en maatregelen rondom het virus van vandaag houden iedereen bezig. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de dienstverlening van Ploeg kozijnen. Onze intentie is de geplande werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Omdat we op dit moment nog niet kunnen inschatten hoelang de gevolgen van de maatregelen rondom het virus gaan duren, kan het natuurlijk zijn dat ook wij hier flexibel op moeten inspelen.

Onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen. Hierbij volgen wij uiteraard dagelijks de adviezen van het RIVM en onze branchevereniging (VKG).

Meest gestelde vragen

Op deze pagina hebben wij de meest gestelde vragen over onze dienstverlening op een rijtje gezet.

Bedankt voor uw begrip

U kunt erop rekenen dat Ploeg kozijnen er alles aan doet om de dienstverlening zo goed als mogelijk door te laten gaan. Onze collega’s staan voor u klaar. In deze bijzondere tijd kan het echter gebeuren dat zaken iets anders gaan dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip hiervoor.

Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op

Telefoonnummer (0252) 500 900

Whatsapp (0252) 500 900

Email info@ploegkozijnen.nl

Wij volgen hierin het advies op van de overheid, de medewerkers die thuis kunnen werken zijn zo veel als mogelijk vanuit huis aan het werk. Het kan zijn dat zij niet via hun gebruikelijke zakelijke telefoonnummer bereikbaar zijn, maar u kunt hen zeker per e-mail bereiken.
Neemt u gerust contact op met de collega’s van onze klantenservice.

Telefoon: (0252) 500 900
WhatsApp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl

Onze klantenservice is tijdens onze openingstijden zowel per telefoon als via e-mail bereikbaar.

Telefoon: (0252) 500 900 
WhatsApp: (0252) 500 900
Email:  info@ploegkozijnen.nl

U bent van harte welkom in onze showroom, natuurlijk houden wij ons hier aan de (hygiëne) voorschriften vanuit de overheid.

  • Daarom heten wij een maximumaantal personen tegelijkertijd welkom in onze showroom. Op deze manier kan iedereen de gewenste gepaste afstand tot elkaar houden.
  • Wij vragen uw begrip als u bij de toegangsdeur gevraagd wordt om even buiten te wachten.
  • De vriendelijke handdruk hebben wij vervangen voor een vriendelijke glimlach
  • De showroom wordt regelmatig gedesinfecteerd. Ook onze collega’s desinfecteren regelmatig hun handen.
  • Om de gepaste afstand van 1,5 meter te kunnen waarborgen is het op dit moment (helaas) niet mogelijk om zelfstandig in onze showroom (zonder Ploegadviseur) rond te lopen.

Wij vragen uw begrip voor deze maatregelen. 

Maandag tot en met vrijdag bent u van 9.00 uur tot 17.00 uur van harte welkom.

  • Doordeweeks adviseren wij u om een afspraak te maken om u te laten adviseren over de mogelijkheden van kunststof kozijnen en/of voor het maken of bespreken van een offerte. Op deze manier weet u zeker dat onze adviseur beschikbaar is om uw wensen te bespreken. 
  • Wij heten een maximumaantal personen tegelijkertijd welkom in onze showroom. Op deze manier kan iedereen de gewenste gepaste afstand tot elkaar houden.

  • Wij vragen uw begrip als u bij de toegangsdeur gevraagd wordt om even buiten te wachten.

Zaterdag is onze showroom van 10.00 uur tot 16.00 uur open.

  • Om invulling te kunnen geven aan het maximumaantal personen dat tegelijkertijd in onze showroom aanwezig is, werken wij tijdens de actuele crisis (virus) op zaterdag uitsluitend op afspraak. U kunt voor de zaterdag telefonisch een afspraak maken.
    Dit heeft twee voordelen u hoeft niet te wachten en u weet zeker dat we de gepaste afstand van 1,5 meter kunnen garanderen.
  • Wij heten een maximumaantal personen tegelijkertijd welkom in onze showroom. Op deze manier kan iedereen de gewenste gepaste afstand tot elkaar houden.

  • Wij vragen uw begrip als u bij de toegangsdeur gevraagd wordt om even buiten te wachten.

Wij vragen uw begrip voor deze maatregel.  

Maak een afpsraak

Het is ook mogelijk om u telefonisch te informeren en uw vragen te beantwoorden. Dit kan tijdens onze werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Hiervoor plannen wij dan op afspraak een telefonisch adviesgesprek met onze adviseur in. 

Via de contactpagina op onze website kunt u een formulier invullen. Dit kan 24 uur per dag. Zoals het aanvragen van informatie, een offerte aanvragen of een afspraak maken. Tijdens onze werkdagen (maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur) nemen wij hiervoor contact met u op. 

Stuurt u bij uw aanvraag zoveel mogelijk informatie mee zoals foto’s van de buitenzijde en globale afmetingen van de betreffende kozijnen. Op deze manier kan onze adviseur een duidelijk beeld krijgen van uw wensen en mogelijkheden. U kunt deze informatie desgewenst ook mailen naar advies@ploegkozijnen.nl.

Afspraak advies tijdens telefoongesprek maken

Wilt u een adviesgesprek over de mogelijkheden van kunststof kozijnen voor uw woning? Dat kan nu zonder de deur uit te gaan, via een videogesprek. Zonder installatie of downloaden van een programma vanuit uw computer, laptop, tablet of smartphone. Gewoon thuis aan uw eetkamertafel, uw bank of waar u ook bent.

Wilt u een afspraak maken? Gaat u dan naar deze pagina en lees meer informatie over deze mogelijkheid en vul het formulier in. 

Afspraak beeldbellen maken

De geplande inmeetafspraak kan wat ons betreft in principe doorgaan. Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiëne maatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de afspraak kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij de inmeetwerkzaamheden doet.

Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen of misschien heeft u last van milde gezondheidsklachten dan horen wij dat graag zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

Mocht de overheid nieuwe maatregelen aankondigen waardoor de geplande afspraak niet door kan gaan, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen.

Wij begrijpen dat u lang uitgekeken heeft naar uw nieuwe kunststof kozijnen. Dat is dan ook voor ons de reden om waar mogelijk de geplande montagewerkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan.
Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiëne maatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de montagewerkzaamheden kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij zijn werkzaamheden op dat moment doet.

Het Coronavirus zorgt er wel voor dat een aantal medewerkers misschien vanwege milde klachten thuis moeten blijven. Het kan daarom voorkomen dat wij de montage van uw kozijnen dan alsnog moeten uitstellen. Wij nemen hiervoor persoonlijk contact met u op.

Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen of misschien heeft u last van milde gezondheidsklachten dan horen wij dat graag zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

In principe kunnen de geplande afspraken bij u thuis wat ons betreft doorgaan. Vanzelfsprekend volgen wij ook hier de voorschriften vanuit het RIVM. De Ploeg medewerker met wie u een afspraak heeft, komt vanzelfsprekend alleen als hij geen gezondheidsklachten heeft. Als dit verandert voor uw afspraak, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen. Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.