Ploegkozijnen
  • Zakelijk
  • Over Ploeg
    • Nieuws
    • Werken bij
    • Medewerkers
    • Onze historie
    • Daarom Ploeg
    • Duurzaamheid
    • Service
    • Productie
    • Montage
    • Brochures
    • Zekerheden en garanties
    • VKG Keurmerk
    • Sponsoring
    • Deceuninck
  • Ons werk
  • Tips
  • Showroom
  • Contact
Even bellen?  (0252) 500 900
kiyoh logo
9
  • Kunststof kozijnen
    • Producten
    • Vaste ramen
    • Draaikiepramen
    • Bloemkozijn
    • Stolpramen
    • Mijn kozijnen samenstellen
    • Woonstijlen
    • Woonstijlen toelichting
    • Tijdloos
    • Klassiek
    • Modern
    • Kozijn opties
    • Elegant
    • Houtlook kozijn
    • Kozijnprofielen
    • Kleuren
    • Glas
    • Praktisch
    • Isolatie
    • Kopen
    • Prijzen
    • Onderhoud
    • Plaatsen of vervangen
    • ISDE subsidie
    • Asbestinventarisatie
  • Dakkapellen
    • Woonstijlen
    • Tijdloos
    • Klassiek
    • Modern
    • Praktisch
    • Kopen
    • Renovatie
    • Kosten
    • Prefab
    • Vergunning
    • Plaatsen
    • Asbestinventarisatie
    • Mogelijkheden
    • Afwerking
    • Afmetingen
    • Kunststof kozijn
  • Schuifpuien
    • Woonstijlen
    • Tijdloos
    • Klassiek
    • Modern
  • Deuren
    • Producten
    • Voordeuren
    • Voordeurpanelen
    • Achterdeuren
    • Openslaande deuren
    • Garagedeuren
    • Woonstijlen
    • Tijdloos
    • Klassiek
    • Modern
    • Praktisch
    • Inbraken voorkomen?
  • Gevel
  • Raamdecoratie
    • Producten
    • Horren
    • Zonwering tussen glas
  • Offerte aanvragen
  • Maak een afspraak
  • service medewerker
Offerte aanvragen Maak een afspraak
Meest gestelde vragen en antwoorden

Dienstverlening tijdens coronacrisis

  • Home
  • Contact
  • Dienstverlening tijdens coronacrisis

Contact

  • Veelgestelde vragen
  • Offerte aanvragen
  • Service en Onderhoud formulier
  • Maak een afspraak
  • Informatie aanvragen
  • Contactformulier
  • Plan uw route naar Ploeg kozijnen
  • Keuzehulp
Update 17 januari 2022

De maatregelen op een rijtje

De ontwikkelingen en maatregelen rondom het coronavirus houden iedereen bezig. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de dienstverlening van Ploeg kozijnen. Onze intentie is om de geplande werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Aanpassingen in de maatregelen vanuit de Overheid en RIVM zorgen er mogelijk voor dat we hier flexibel op in moeten spelen.

Onze medewerkers volgen uiteraard de adviezen vanuit de overheid, het RIVM en onze branchevereniging VKG.

In dit artikel hebben wij de meest gestelde vragen over onze dienstverlening op een rijtje gezet.

Meest gestelde vragen over corona-effecten op onze dienstverlening

Kan ik zonder afspraak de showroom bezoeken?

Voor een bezoek aan onze showroom, het maken of bespreken van een offerte, bent u op afspraak van harte welkom. Op deze manier weet u zeker dat onze adviseur beschikbaar is om uw wensen te bespreken. U kunt telefonisch of online een afspraak maken.

  • De vriendelijke handdruk hebben wij vervangen voor een vriendelijke glimlach
  • Wij vragen u een mondkapje te dragen.

Openingstijden van de showroom:

    • Maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
    • Zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur
Zijn de medewerkers bereikbaar?

Onze medewerkers zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. Het is mogelijk dat medewerkers die thuiswerken (volgens het thuiswerkadvies) niet via hun gebruikelijke zakelijke telefoonnummer bereikbaar zijn. U kunt hen dan zeker per e-mail bereiken. Neemt u gerust contact op met onze klantenservice. 

Rondom de feestdagen werken wij met aangepaste werktijden. Op de pagina contact kunt u de actuele informatie lezen. 

Telefoon: (0252) 500 900
WhatsApp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl

INFORMATIE OVER ONZE BEREIKBAARHEID
Is de klantenservice bereikbaar

Onze klantenservice is tijdens onze openingstijden telefonisch en via e-mail bereikbaar.

Rondom de feestdagen werken wij met aangepaste werktijden. Op de pagina contact kunt u de actuele informatie lezen. 

Telefoon: (0252) 500 900 
WhatsApp: (0252) 500 900
Email:  info@ploegkozijnen.nl

INFORMATIE OVER ONZE BEREIKBAARHEID
Komt de adviseur nog op afspraak thuis?

In principe kunnen de geplande afspraken bij u thuis wat ons betreft doorgaan. Vanzelfsprekend volgen wij ook hier de voorschriften vanuit het RIVM. De Ploeg medewerker met wie u een afspraak heeft, komt uiteraard alleen als hij geen gezondheidsklachten heeft. Als dit verandert voor uw afspraak, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen. Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.

Zijn er ook andere mogelijkheden om advies te krijgen dan in de showroom?

Het is ook mogelijk om u telefonisch of via beeldbellen te informeren en uw vragen te beantwoorden. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Hiervoor plannen wij dan op afspraak een telefonisch adviesgesprek met onze adviseur in. De adviseur kan ook bij u thuis langskomen voor een adviesgesprek.

Via de contactpagina op onze website kunt u een formulier invullen. Dit kan 24 uur per dag, bijvoorbeeld voor het aanvragen van informatie, een offerte of om een telefonische afspraak te maken. Tijdens onze werkdagen (maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur) nemen wij hiervoor contact met u op. 

Stuurt u bij uw aanvraag zoveel mogelijk informatie mee, zoals foto’s van de buitenzijde en globale afmetingen van de betreffende kozijnen. Op deze manier kan onze adviseur een duidelijk beeld krijgen van uw wensen en mogelijkheden. U kunt deze informatie desgewenst ook mailen naar advies@ploegkozijnen.nl

AFSPRAAK ADVIES TIJDENS TELEFOONGESPREK MAKEN
Gaat de inmeetafspraak door?

De geplande inmeetafspraak kan wat ons betreft in principe doorgaan. Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiënemaatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de afspraak kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij de inmeetwerkzaamheden doet.

Heeft u zelf last van milde gezondheidsklachten of heeft u redenen om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

Mocht de overheid nieuwe maatregelen aankondigen waardoor de geplande afspraak niet door kan gaan, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen.

Gaat de geplande montage door?

Wij begrijpen dat u lang heeft uitgekeken naar uw nieuwe kunststof kozijnen. Dat is voor ons dan ook de reden om de geplande montagewerkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan.
Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiënemaatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de montagewerkzaamheden kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij zijn werkzaamheden op dat moment doet.

Het Coronavirus zorgt er wel voor dat een aantal medewerkers misschien vanwege milde klachten thuis moet blijven. Het kan daarom voorkomen dat wij de montage van uw kozijnen alsnog moeten uitstellen. Wij nemen hiervoor persoonlijk contact met u op.

Heeft u zelf last van milde gezondheidsklachten of heeft u redenen om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

Is het dragen van een mondkapje verplicht?

Het dragen van een mondkapje is verplicht op alle publieke locaties binnen en in gebouwen waar een toegangsbewijs niet verplicht is, zoals openbare ruimten en winkels. Onze showroom beschouwen wij als een winkel en daarom vragen wij u een mondkapje te dragen. U kunt ervan uitgaan dat onze medewerkers in de showroom een mondkapje dragen als zij met u rondlopen. Als men zit mag het mondkapje af.

Coronamaatregelen

Bedankt voor uw begrip

U kunt erop rekenen dat Ploeg kozijnen er alles aan doet om de dienstverlening zo goed als mogelijk door te laten gaan. Onze collega’s staan voor u klaar. We vragen uw begrip als zaken anders gaan dan u van ons gewend bent. 

Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op

Telefoonnummer:    (0252) 500 900

Whatsapp:                 (0252) 500 900

Email:                          info@ploegkozijnen.nl

Headphones Customer Support

Telefoonnummer (0252) 500 900

Bellen
Messages People User Question

Email sturen

Email
Ploegkozijnen Kunststof tot nadenken
kiyoh logo
9
1724 beoordelingen
Heeft u vragen?
(0252) 500 900 info@ploegkozijnen.nl
Volg ons op
Meer informatie
  • Contact
  • Werken bij
  • Veelgestelde vragen
Hoofdkantoor & showroom

Pesetaweg 45
2153 PJ Nieuw-Vennep

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 uur - 17.00 uur
Za: 10.00 uur - 16.00 uur

Zakelijk & distributiecentrum

Haverstraat 19
2153 GB Nieuw-Vennep

vkg-keurmerk
deceuninck-keurmerk
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy
© 2025 Ploeg Kozijnen B.V.