Dienstverlening tijdens coronacrisis

Meest gestelde vragen en antwoorden

Update 15 december 2020

De ontwikkelingen en maatregelen rondom het coronavirus houden iedereen bezig. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de dienstverlening van Ploeg kozijnen. Onze intentie is de geplande werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Aanpassingen in de maatregelen vanuit de Overheid en RIVM zorgen er mogelijk voor dat we hier flexibel op moeten inspelen.

Onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënemaatregelen die zij in acht moeten nemen. Hierbij volgen wij uiteraard dagelijks de adviezen vanuit de overheid, het RIVM en onze branchevereniging (VKG).

Op deze pagina hebben wij de meest gestelde vragen over onze dienstverlening op een rijtje gezet.

Bedankt voor uw begrip

U kunt erop rekenen dat Ploeg kozijnen er alles aan doet om de dienstverlening zo goed als mogelijk door te laten gaan. Onze collega’s staan voor u klaar. In deze bijzondere tijd kan het echter gebeuren dat zaken iets anders gaan dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip hiervoor.

Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op

Telefoonnummer (0252) 500 900

Whatsapp (0252) 500 900

Email info@ploegkozijnen.nl

Wij volgen hierin het advies op van de overheid, de medewerkers die thuis kunnen werken zijn zo veel als mogelijk vanuit huis aan het werk. Het kan zijn dat zij niet via hun gebruikelijke zakelijke telefoonnummer bereikbaar zijn, maar u kunt hen zeker per e-mail bereiken. U kunt ook gerust contact opnemen met de collega’s van onze klantenservice.

Telefoon: (0252) 500 900
WhatsApp: (0252) 500 900
Email: info@ploegkozijnen.nl

Informatie over onze bereikbaarheid

Onze klantenservice is tijdens onze openingstijden zowel per telefoon als via e-mail bereikbaar.

Telefoon: (0252) 500 900 
WhatsApp: (0252) 500 900
Email:  info@ploegkozijnen.nl

Informatie over onze bereikbaarheid

Om contacten zoveel mogelijk te beperken is de showroom voor publiek gesloten tot ten minste 19 januari. 
Een adviesgesprek met onze adviseur is telefonisch of online mogelijk. 

Indien het echt niet anders kan en het bouwproces wordt belemmerd is het toegestaan bij uitzondering een gesprek op locatie in te plannen, met inachtneming van de geldende RIVM-maatregelen.

Wij vragen uw begrip voor deze maatregelen. 

Telefonische afspraak maken

Afspraak videobellen maken

Het is ook mogelijk om u telefonisch te laten informeren en uw vragen te stellen. Dit kan tijdens onze werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Hiervoor plannen wij dan een telefonisch adviesgesprek met onze adviseur in. 

Via de contactpagina op onze website kunt u een formulier invullen. Dit kan 24 uur per dag, bijvoorbeeld voor het aanvragen van informatie, een offerte of om een telefonische afspraak te maken. Tijdens onze werkdagen (maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur) nemen wij hiervoor contact met u op. 

Wij vragen u bij uw aanvraag zoveel mogelijk informatie mee te sturen, zoals foto’s van de buitenzijde en globale afmetingen van de betreffende kozijnen. Op deze manier kan onze adviseur een duidelijk beeld krijgen van uw wensen en mogelijkheden. U kunt deze informatie desgewenst ook mailen naar advies@ploegkozijnen.nl.

Afspraak advies tijdens telefoongesprek maken

Wilt u een adviesgesprek over de mogelijkheden van kunststof kozijnen voor uw woning? Dat kan nu zonder de deur uit te gaan, via een videogesprek. Zonder installatie of downloaden van een programma vanuit uw computer, laptop, tablet of smartphone. Gewoon thuis aan uw eetkamertafel, op uw bank of waar u ook bent.

Wilt u een afspraak maken? Gaat u dan naar deze pagina voor meer informatie over deze mogelijkheid en vul het formulier in. 

Afspraak beeldbellen maken

In principe kunnen de geplande afspraken bij u thuis wat ons betreft doorgaan. Vanzelfsprekend volgen wij ook hier de voorschriften vanuit het RIVM. De Ploeg medewerker met wie u een afspraak heeft, komt vanzelfsprekend alleen als hij geen gezondheidsklachten heeft. Als dit verandert voor uw afspraak, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen. Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen dan horen wij dat graag, zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

Natuurlijk kan het adviesgesprek met onze adviseur ook telefonisch, online (via beeldbellen) of bij u thuis op locatie plaatsvinden. 

De geplande inmeetafspraak kan wat ons betreft in principe doorgaan. Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiënemaatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de afspraak kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te behouden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij de inmeetwerkzaamheden doet.

Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen of indien u last heeft van (milde) gezondheidsklachten dan horen we dat graag zodat we een andere afspraak kunnen inplannen. 

Mocht de overheid nieuwe maatregelen aankondigen, waardoor de geplande afspraak niet door kan gaan, dan bellen wij u op om de geplande afspraak alsnog te wijzigen.

Wij begrijpen dat u lang uitgekeken heeft naar uw nieuwe kunststof kozijnen. Dat is dan ook voor ons de reden om waar mogelijk de geplande montagewerkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. Onze monteur geeft u geen hand en neemt extra hygiëne maatregelen, zoals regelmatig zijn handen wassen met water en zeep. Tijdens de montagewerkzaamheden kan hij u vragen om de gepaste afstand tot elkaar te houden (1,5 meter). Hij kan u bijvoorbeeld vragen om in een andere ruimte te blijven dan waar hij zijn werkzaamheden op dat moment doet.

Het Coronavirus zorgt er voor dat een aantal medewerkers mogelijk vanwege (milde) klachten thuis moeten blijven. Het kan daarom voorkomen dat wij de montage van uw kozijnen in dat geval alsnog moeten uitstellen. Wij nemen hiervoor persoonlijk contact met u op.

Mocht u redenen hebben om de geplande afspraak te verplaatsen of misschien heeft u zelf last van (milde) gezondheidsklachten dan horen wij dat graag zodat we een andere afspraak kunnen inplannen.