Tevreden klanten, snelle en goede herstelwerkzaamheden en een mooi eindresultaat. Dat is jouw doel als Servicemonteur bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. In deze functie werk je iedere dag op een andere locatie, waar je naartoe rijdt in jouw werkbus van de zaak. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Servicemonteur bij Ploeg kozijnen kom je iedere werkdag bij verschillende klanten over de vloer. Jij werkt de meldingen op het gebied van service en onderhoud af bij onze particuliere én zakelijke klanten. Of het nu gaat om een raam dat niet meer sluit, een deur die moet worden bijgesteld of om onderhoud op basis van het onderhoudscontract; jij zorgt voor een tevreden klant. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:

  • uitvoeren van herstelwerkzaamheden volgens de richtlijnen van het VKG Keurmerk;
  • noteren, rapporteren en onderbouwen van jouw bevindingen op locatie;
  • terugkoppelen van verbeterpunten en -voorstellen aan jouw team en coördinator.

Wie ben jij?

Jij bent zelfstandig en oplossingsgericht. Dat is ook wel nodig, want als Servicemonteur ga je zelfstandig op pad om problemen bij de klant te verhelpen. Daar ligt voor jou ook de uitdaging: ieder herstel zie je als een kans om de klant tevreden te stellen. Daarnaast:

  • heb je ervaring als (service)monteur op het gebied van kozijnmontage/bouwtechniek;
  • communiceer je makkelijk met klanten en collega’s;
  • heb je ervaring met montage van kunststof.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe service-talent. Daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.430,00 – € 3.750,00 (op basis van relevante werkervaring);
  • Een Ploeg-montagebus van de zaak
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, ook in te zetten buiten de bouwvak, plus 8% vakantiegeld;
  • Een Ipad en telefoon van de zaak;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Extra vakantiedagen voor 55-plussers. Het aantal dagen is afhankelijk van een fulltime/parttime dienstverband
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Sbb Beeldmerk

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Servicemonteur is het zakelijke kantoor en distributiecentrum aan de Haverstraat jouw uitvalsbasis. 

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Hilde van der Meer

Hilde van der Meer

Coördinator Service & Onderhoud
Hilde van der Meer Coördinator Service & Onderhoud
De coördinatie van het team Service en Onderhoud is bij Hilde in goede handen. Ook de verbetering van kwaliteit en werkprocessen op gebied van service en herstel pakt Hilde op, met als doel om de klant tevreden te stellen.
André van Velzen

André van Velzen

Service- en herstelmonteur
André van Velzen Service- en herstelmonteur
André heeft als Servicemonteur voor ieder probleem een goede oplossing. Hij is specialist in reparaties, houdt van een grapje en je maakt hem blij met wat lekkers bij de koffie.