Werken op kantoor, werken op de bouw en werken vanuit huis. Als projectleider bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep is geen dag hetzelfde, want ieder project heeft zijn eigen uitdagingen. Deze uitdagingen houden jou scherp, waardoor je ieder project optimaal aan de klant oplevert. Dat betekent veel samenwerken en veel afwisseling in werk en locatie.

Wat ga je doen?

Jouw dag start met een goede bak koffie, collega’s en jouw administratieve werkzaamheden. Na een werkbespreking vertrek je naar een van jouw projecten, waar je met de uitvoerders spreekt en kijkt hoe het met de monteurs gaat. Als Projectleider werk je aan verschillende soorten zakelijke projecten. Dit varieert van kleinere projecten met een tiental woningen tot grote klussen met honderden woningen. De ene keer gaat het om nieuwbouw voor een woningcorporatie, de andere keer om renovatie voor een VvE. Jij houdt goed het overzicht tussen de verschillende projecten en opdrachtgevers. Ook houd je je bezig met het:

  • Adviseren over technische zaken en planning;
  • Bepalen van maatvoering en detaillering;
  • Aansturen van de montageteams.

Wie ben jij?

Voor deze functie zoeken wij iemand met goede communicatieve vaardigheden. Jij bent tenslotte de schakel naar de klant. Je stuurt de montageteams aan, dus ook leidinggevende kwaliteiten komen goed van pas. Je kunt goed plannen en organiseren en je gaat slim en innovatief te werk. Ambitie om jezelf te ontwikkelen en door te groeien? Super, dat zien we graag terug! Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde hbo-opleiding, in de richting van Bouw of Techniek;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring als projectleider in de bouw, kozijnmontage of een soortgelijke branche;
  • Een rijbewijs (om met jouw auto van de zaak naar de projecten te rijden).

Wat bieden wij?

Jij leidt onze projecten in goede banen, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.800,00 – € 4.550,00 (afhankelijk van relevante werkervaring);
  • Een auto van de zaak;
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een Microsoft Surface laptop en telefoon van de zaak;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke- en expeditiekantoor. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Projectleider ben je natuurlijk veel op locatie, maar ons nieuwe pand aan de Haverstraat is jouw thuisbasis.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

‘De afwisseling in het werk houdt het werk uitdagend en zorgt ervoor dat ik de hele dag  op een positieve manier wordt geprikkeld. We hebben hele fijne collega’s, waardoor het heel prettig samenwerken is.’ - Werner Koelewijn, Projectleider bij Ploeg kozijnen

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier. 

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Rob van der Ploeg

Rob van der Ploeg

Manager Realisatie B2B
Rob van der Ploeg Manager Realisatie B2B
Als echte Ploeg’er is Rob trots onderdeel te mogen zijn van het bedrijf. Rob is in zijn rol als Manager Realisatie B2B verantwoordelijk voor de gehele realisatie/uitvoerende tak van B2B. Met zijn goede kijk op de processen binnen Ploeg is Rob een welkome aanvulling op het MT.
Werner Koelewijn

Werner Koelewijn

Projectleider
Werner Koelewijn Projectleider
Werner is als Projectleider de schakel naar onze montagepartners. Hij is vaak op de bouw aanwezig en heeft contact met onze opdrachtgevers.
Lucas Bisschop

Lucas Bisschop

Werkvoorbereider Projecten
Lucas Bisschop Werkvoorbereider Projecten
De voorbereiding van de opdrachten van onze klanten is bij Lucas in goede handen. Daarmee is hij een belangrijke schakel tussen de adviseurs en onze productie. Lucas zorgt met de juiste voorbereiding dat de order perfect geproduceerd kan worden. Daarna volgt de zorgeloze montage door onze monteurs.
Alewitsch Leuering

Alewitsch Leuering

Senior Projectleider en Veiligheids- en Kwaliteitscoördinator
Alewitsch Leuering Senior Projectleider en Veiligheids- en Kwaliteitscoördinator
Als Inmeter B2B zorgt Alewitsch voor de juiste maatvoering bij onze zakelijke projecten, van kleine zakelijke klussen tot grote projecten. Ook houdt hij de veiligheid en kwaliteitseis scherp in de gaten.