Werken bij Ploeg kozijnen

Ploeg kozijnen groeit hard. Wij jagen groei na in elke lijn en afdeling, met respect voor de mens achter de werknemer. De complexiteit van onze projecten neemt toe, wat meer vraagt van de medewerkers op onze financiële afdeling. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega om deze afdeling te versterken. Voel jij je thuis bij een bedrijf waar met passie, plezier en trots wordt gewerkt? Bij een werkgever die jou in je kracht zet en in je investeert? Dan zijn wij misschien wel een perfecte match!

Wat ga je doen?

Binnen deze functie ligt voor jou de uitdaging om het financiële proces op de projectenmarkt te optimaliseren. Dit doe je samen met jouw ambitieuze, gemotiveerde collega’s. Contact met klanten is een onderdeel van deze functie en is samen met het daarbij behorende debiteuren beheer van groot belang. Door het frequent afstemmen met projectleiders en werkvoorbereiders over de status van de projecten, streef je naar het tijdig en correct afhandelen van de financiële status van de projectenmarkt. Ook stuur je op de financiële planning van de projecten, het bewaken van de financiële voortgang door middel van Pbo’s (Project budget overzichten)  en bewaak je het overzicht van derde partijen (0vereenkomsten van Opdracht). Het is een afwisselende functie met veel uitdagingen waarin geen dag hetzelfde is.

Wie zoeken wij?

Onze nieuwe collega voelt zich thuis in een informele bedrijfscultuur waar onze medewerkers presteren met plezier en is bereid een stapje meer te doen. Je hebt op dit moment een administratieve functie en als je werkzaam bent in de bouw is dit een pré.

Verder ben je enthousiast en heb je goed cijfermatig inzicht, waarmee je het financiële proces van onze zakelijke projecten in goede banen kan leiden. Ook signaleer je zaken die verbeterd kunnen worden en voer je deze verbeteringen door.

Ben jij de Projectadministrateur die:

  • Een aantal jaar ervaring heeft op het gebied van financiële administratie.
  • Affiniteit heeft met de bouw/techniek.
  • Kan samenwerken in teamverband.
  • Goed kan luisteren en empathisch is.
  • Creatief is, initiatief neemt en meedenkt.
  • Verwachtingen kan waarmaken en volhardend is.
  • Afgeronde HBO opleiding is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een fulltime medior functie (40 uur, met de mogelijkheid om 32 uur te werken) bij ons informele en groeiende familiebedrijf met als motto ‘Presteren met plezier!’.
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband).
  • Een marktconform salaris.
  • Een pensioenregeling bij Allianz, samengesteld voor jouw specifieke situatie.
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement en een Fietsplan.
  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Hebben wij jouw interesse gewekt? Stuur ons jouw cv en motivatie via solliciteren@ploegkozijnen.nl of maak gebruik van het online sollicitatieformulier.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM. Je bereikt HRM via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Kom jij bij onze Ploeg?

Benieuwd naar uw collega's?

Martien Akerboom

Martijn Wijnands

Financieel Manager
Martijn Wijnands Financieel Manager
“Wij zijn pas tevreden, als ú dat bent!” is het motto van Martijn. Binnen het MT is Martijn verantwoordelijk voor het aanleveren van alle financiële rapportages. Met veel plezier, energie en zijn jarenlange ervaring op financieel gebied in de kunststof- en bouwsector, zorgt hij voor de financiële-, inkoop-, projecten- en salarisadministratie.
Martien Akerboom

Lotte Fletterman

Coördinator Financiële Administratie
Lotte Fletterman Coördinator Financiële Administratie
Als rechterhand van de financieel manager zorgt Lotte er met haar oog voor detail, nauwkeurigheid en positieve instelling voor dat de financiële administratie op rolletjes loopt. Debiteuren, crediteuren en andere financiële taken zijn geen geheim voor Lotte
Martien Akerboom

Winnifred van Leeuwen

Crediteuren Administratie
Winnifred van Leeuwen Crediteuren Administratie
De inkomende facturen en de afhandeling daarvan zijn zaken waar Winnifred blij van wordt. Tot in de puntjes nauwkeurig handelt zij alles af, zodat onze leveranciers keurig krijgen waar ze recht op hebben
Martien Akerboom

Lia van Ruiten

Debiteuren administratie
Lia van Ruiten Debiteuren administratie
Het debiteurenbeheer is haar terrein. Lia is verantwoordelijk voor het aanmaken en versturen van alle uitgaande facturen. Klanten, die om welke reden dan ook, niet tijdig betalen, staat zij vriendelijk te woord om samen te komen tot een goede oplossing.
Martien Akerboom

Anouk Volwater

Debiteuren Administratie
Anouk Volwater Debiteuren Administratie
Bij onze financiële administratie verwerkt Anouk de afwikkeling van onze uitgaande facturen. Met haar accuraatheid en stiptheid ontvangen onze klanten een factuur voor hun nieuwe kozijnen.
Martien Akerboom

Brigitte van der Steen

Debiteuren Administratie
Brigitte van der Steen Debiteuren Administratie
Klantgericht, meedenkend en altijd op zoek naar de beste oplossing. Dat typeert Brigitte, die samen met haar collega's van debiteuren administratie zorgt dat alle facturen verstuurd worden.