Ben jij goed in puzzelen en verbanden leggen tussen verschillende processen? Heb je het in je om onze montageprojecten zo soepel mogelijk te laten verlopen?

Dan ben je met jouw organisatorisch talent geknipt voor deze dynamische functie.

Montageplanner B2B

Wat ga je doen?

Als Montageplanner B2B ben je de schakel tussen zakelijke klanten, montagebedrijven en onze projectteams. Jij plant de montageprojecten in en treft in overleg met de projectleider voorbereidingen om de montage tijdig en compleet te kunnen aanvangen.

Jij behoudt het overzicht in de planning van de projecten en de complete organisatie rondom het in- en uitruimen van de bouwplaatsen is bij jou in goede handen. Daarnaast bouw jij actief mee aan een sterke montageorganisatie, waarbij veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een klantgericht, proactief en communicatief sterk persoon, met een talent voor plannen en organiseren.

Heb jij kennis van de kunststof kozijnenbranche? Mooi meegenomen! Zo niet, dan leren wij je de fijne kneepjes van het vak.

Bij Ploeg kozijnen draait het om presteren met plezier, waarbij kwaliteit altijd voor kwantiteit gaat.

Ben jij de Montageplanner B2B die:

  • Een MBO of HBO opleiding in de richting logistiek, bouw of techniek heeft afgerond
  • Goed kan samenwerken
  • Communicatief sterk is en een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft
  • Nauwkeurig werkt met een hoge kwaliteitsnorm
  • De werkzaamheden goed kan plannen en organiseren
  • Initiatief neemt en meedenkt

Dan horen we graag van je!

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 32-40 uur bij ons informele en groeiende familiebedrijf, met als motto: ‘Presteren met plezier!’
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen.
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband, ook buiten de bouwvak in te zetten).
  • Een pensioenregeling bij Allianz, samengesteld voor jouw specifieke situatie.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, sta-bureaus, een Fietsplan en vers fruit op kantoor.
  • Een actieve personeelsvereniging (lees: genoeg tijd voor ontspanning!)
  • Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te bouwen aan onze organisatie

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Wil jij werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf in de regio? Kom dan ons team versterken en solliciteer naar de functie van Montageplanner. Stuur ons jouw cv en motivatie via solliciteren@ploegkozijnen.nl of maak gebruik van het online sollicitatieformulier.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM. Je bereikt HRM via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Kom jij bij onze Ploeg?

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Martien Akerboom

Martien Akerboom

Manager B2B
Martien Akerboom Manager B2B
Met zijn uitgebreide bouwkundige achtergrond en managementervaring geeft Martien leiding aan de B2B-teams van Sales en Uitvoering. Deze teams vertegenwoordigen de zakelijke klanten binnen Ploeg kozijnen. Hierbij staan innovatie, professionalisering en ketensamenwerking centraal.
Martien Akerboom

Rob van der Ploeg

Coördinator Projecten
Rob van der Ploeg Coördinator Projecten
Als echte Ploeg’er is Rob trots onderdeel te mogen zijn van het bedrijf. Rob zorgt in zijn rol als coördinator voor een goede werkvoorbereiding van projecten richting uitvoering. Alle puntjes worden door Rob en zijn team op de ‘i’ gezet.
Martien Akerboom

Alewitsch Leuering

Senior Projectleider
Alewitsch Leuering Senior Projectleider
Als projectleider/leidinggevende van de afdeling montage begeleidt Alewitsch de montagewerkzaamheden bij onze zakelijke projecten. En dat varieert van groot tot klein. Hij is daarom ook dagelijks op de bouw te vinden.