Ben jij op zoek naar een functie waar je veel contact hebt met klanten? Wie weet is Medewerker Klantenservice bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep dan dé baan voor jou. Samen met het team zorg jij ervoor dat onze klanten zich welkom voelen in de showroom en beheer je de agenda’s van onze adviseurs. Maar je doet natuurlijk nog veel meer!

Wat ga je doen?

Jij bent gastvrouw/gastheer voor onze klant in de showroom. Je maakt een uitstekende eerste indruk en stelt de klant op zijn gemak. Ook heb je veel contact met de klant via de telefoon en de mail. Je werkt via vastgestelde werkinstructies. Handig, want zo weet je precies wat er van jou verwacht wordt. Alle zaken rondom potentiële en bestaande klanten leg je vast in ons CRM-systeem.

Deze rol is lekker afwisselend. Elke drie weken werk je op zaterdag in de showroom. Ook werk je één keer in de drie weken op de afdeling Binnendienst, waar je leads nabelt en de agenda’s van onze adviseurs vult met afspraken.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • De rol van gastvrouw/gastheer voor onze klanten in de showroom;
  • Agendabeheer van onze adviseurs;
  • Bewaken van de binnenkomende leads en deze monitoren in ons CRM systeem.

Wie ben jij?

Jij bent van nature assertief en hebt een hartelijke, open houding. Door jouw gastvrije ontvangst, voelt de klant zich welkom bij Ploeg kozijnen. Jouw dagelijkse missie is om de verwachtingen van potentiële en bestaande klanten te overtreffen. Je vindt het fijn om samen te werken en levert een actieve bijdrage aan het team. Je bewaart goed overzicht tussen de verschillende taken, waaronder uiteenlopende administratieve werkzaamheden, ook als het erg hectisch en druk is.

Zaken die jou kenmerken zijn: flexibiliteit, klantgerichtheid, nauwkeurigheid en stressbestendigheid. Herken je je hierin? Dan is deze rol jou op je lijf geschreven.

Dit neem je mee:

  • Mbo-diploma;
  • Klantgerichte houding;
  • Een goede dosis assertiviteit.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe klantenservice-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 40 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 1.935,00 – € 3.000,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Medewerker Klantenservice werk je vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier. 

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Ed Kerkvliet

Ed Kerkvliet

Adviseur Particulieren
Ed Kerkvliet Adviseur Particulieren
Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.
Sylvia van Beek-

Sylvia van Beek-

Adviseur Particulieren
Sylvia van Beek- Adviseur Particulieren
Dient u bij ons een offerte-aanvraag in? Dan is de kans groot dat u Sylvia als eerste te spreken krijgt. Zij is de echte spin in het web in het adviseursteam. Zij gaat graag met u als particuliere klant in gesprek, op zoek naar úw wensen en behoeften. Deze vormen de basis voor de gesprekken met onze adviseurs.
Michel Schomakers

Michel Schomakers

Medewerker Klantenservice
Michel Schomakers Medewerker Klantenservice
Bezoekt u spontaan onze showroom, of heeft u een afspraak met een van onze adviseurs? Dan is Michel waarschijnlijk het eerste gezicht dat u ziet. Met veel enthousiasme heet hij u welkom of staat hij u telefonisch te woord.
Karin Wedema-Loos

Karin Wedema-Loos

Medewerker Klantenservice
Karin Wedema-Loos Medewerker Klantenservice
Karin zit als medewerker klantenservice altijd voor u klaar. Heeft u een specialistische vraag? Dan weet ze u altijd met de juiste personen in contact te brengen. Ook heet Karin u van harte welkom in de showroom.