In jouw functie draait het om klantcontact. Als Commercieel Medewerker start de klantreis namelijk bij jou: van de aanvraag voor een adviesgesprek, gepersonaliseerde offertes en uiteindelijk een order. Jij weet dat alle klussen, groot en klein, ertoe doen en herkent de kwalitatief goede aanvragen.

Wat ga je doen?

Jij beoordeelt de aanvragen die via de website en andere kanalen binnenkomen. Sommige kunnen direct worden opgepakt, andere vallen buiten ons werkgebied of vragen om producten die niet in het assortiment zitten. Jij neemt contact op met de klant en zet de aanvraag om in een afspraak met de adviseur. Zo ben je de schakel tussen de klant, de klantenservice en de adviseurs. Jouw werkzaamheden bestaan onder meer uit het:

  • nabellen van aanvragen en deze verwerken in CRM-systeem;
  • inventariseren van de eisen, wensen en behoeften bij potentiële en bestaande klanten;
  • agendabeheer van de adviseurs.

Wie ben jij?

Als Commercieel Medewerker sta je midden in het salesteam. Je hebt heel veel contact met klanten, dus een service- en klantgerichte instelling is een must. Het aantal aanvragen is soms zeer hoog, maar die uitdaging pak jij met beide handen aan. Dit geeft jou energie in plaats van stress en iedere aanvraag zie jij als een mogelijke verkoop. Daarnaast wil je graag doorgroeien binnen de organisatie en ben je:

  • mbo+/hbo opgeleid in een commerciële richting;
  • communicatief sterk en beheers je de Nederlandse taal uitstekend;
  • minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe commerciële talent, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.000,00 – € 4.000,00 (op basis van relevante werkervaring);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop van de zaak;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke- en expeditiekantoor. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Commercieel Medewerker vinden jouw werkzaamheden plaats op het hoofdkantoor aan de Pesetaweg. 

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie vóór 9 mei naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Ed Kerkvliet

Ed Kerkvliet

Adviseur Particulieren
Ed Kerkvliet Adviseur Particulieren
Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.
Sylvia van Beek-

Sylvia van Beek-

Adviseur Particulieren
Sylvia van Beek- Adviseur Particulieren
Dient u bij ons een offerte-aanvraag in? Dan is de kans groot dat u Sylvia als eerste te spreken krijgt. Zij is de echte spin in het web in het adviseursteam. Zij gaat graag met u als particuliere klant in gesprek, op zoek naar úw wensen en behoeften. Deze vormen de basis voor de gesprekken met onze adviseurs.
Rien Akerboom

Rien Akerboom

Adviseur Particulieren
Rien Akerboom Adviseur Particulieren
Wanneer u een afspraak maakt voor advies over uw kunststof kozijnen is de kans groot dat Rien u hierover adviseert. Door zijn ervaring binnen Ploeg weet hij precies wat voor u de beste mogelijkheden zijn.
Sven Hoogenboom

Sven Hoogenboom

Adviseur Particulieren
Sven Hoogenboom Adviseur Particulieren
Als Adviseur Particulieren heeft Sven veel telefonisch contact met de websitebezoekers die een online aanvraag doen. Uw wensen en verwachtingen zijn voor hem het startpunt om de mogelijkheden te onderzoeken.