Dit is jouw kans op die leuke en interessante job in de online marketing. Niet voor niets is presteren met plezier onze slogan. Jij zorgt er bijvoorbeeld voor dat die kwalitatieve leads gegenereerd worden waarmee sales aan de slag gaat. En daarvoor weet jij de juiste (online) marketinginstrumenten in te zetten. Dat doe je zeker niet alleen. Dat en meer maakt deze job nu zo leuk. Dus kom werken als Marketing Medewerker bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep.

Wat ga je doen?

We vertelden het al: leadwerving, het inrichten van marketing automation, signaleren van trends, analyseren en het maken van rapportages. Dit zijn zomaar wat taken waar jij mee aan de slag gaat. Je kunt direct resultaat boeken met jouw werkzaamheden. Want aanpassingen aan onze website voer je direct door in Umbraco (cms). Ook in het CRM-systeem kun je direct aanpassingen doorvoeren. Dit pakket is bovendien ook een belangrijke databron waar jij uit kunt putten. Je signaleert kansen en verbeteringen en optimaliseert de online klantreis. Je dag is lekker dynamisch, waarbij je continue schakelt tussen de diverse werkzaamheden. Als team pakken we de (door)ontwikkeling van de online marketing verder op, uitbouwend naar de implementatie van e-commerce op onze website. En binnen deze uitdagende en gave projecten houd jij de regie over jouw eigen ontwikkeling.

  • Leadwerving in samenwerking met ons online marketingbureau;
  • Marketing automation inregelen en optimaliseren;
  • Opstellen van rapportages met data uit CRM.

Wie ben jij?

Je vindt het heerlijk om zelfstandig te werken, maar stapt ook proactief af op collega’s. Je bent kritisch op de input die je krijgt en neemt een adviserende rol aan tegenover andere afdelingen. Jij gaat achter de informatie aan, stuurt en begeleidt de diverse overleggen met afdelingen die nauw samenwerken met Marketing. Bovendien snap je hoe online marketing in elkaar zit. En stiekem spring je een gat in de lucht als er een overleg met ons online marketingbureau op de planning staat. Ons Marketingteam werkt voor zowel de particuliere als zakelijke markt, maar ook voor Ploeg corporate. Deze diversiteit in aandachtsgebieden geven jou energie en je kunt uitstekend omgaan met die diversiteit in werkzaamheden.

Genoeg over werk: jij bent gewoon gezellig, sociaal, hebt een goede dosis humor en laat je niet snel uit het veld slaan. Dan pas je perfect bij onze Ploeg.

  • Hbo-diploma in de richting van Online Marketing/Commerciële economie;
  • Je bent analytisch;
  • Je toont initiatief en gaat proactief op zoek naar trends in de markt.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe online-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32 -40 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 1.900,00 – € 3.500,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Jij werkt vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Connie van der Hoorn-

Connie van der Hoorn-

Marketing & Communicatie Adviseur
Connie van der Hoorn- Marketing & Communicatie Adviseur
Connie is met haar jarenlange ervaring en uitgebreide kennis de adviseur op het gebied van marketing en communicatie voor zowel B2C, B2B en Corporate. Online marketing is hierin een belangrijk speerpunt. Vanuit haar functie als adviseur is zij bij veel projecten betrokken.
Yvette Knaapen

Yvette Knaapen

Marketing & Communicatie Medewerker
Yvette Knaapen Marketing & Communicatie Medewerker
Samen met het marketingteam is Yvette verantwoordelijk voor alle marketing- en communicatieuitingen van Ploeg. Of het nu gaat om het schrijven van content voor de website en social media, ons intranet of employer branding, Yvette draait haar hand er niet voor om.
Bob Sandifort

Bob Sandifort

Manager B2C
Bob Sandifort Manager B2C
Bob heeft al vele jaren ervaring in het salesvak en is specialist in digitalisering en klantbeleving. Met zijn kennis en kunde zet hij alles op alles om u als particuliere Ploeg-klant de perfecte kunststof kozijnen te bieden. Én de perfecte montage, want Bob stuurt ook het vakkundige montageteam van Ploeg aan.