Gevonden! De baan waarin je marketing en communicatie combineert in je werkzaamheden. Van contentcreatie, marketing automation tot online marketing zo ziet jouw baan als Marketing en Communicatie medewerker bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep eruit. Ben jij de analytische marketingprofessional die wij zoeken?

Wat ga je doen?

In deze functie schrijf je content voor onze website, ons intranet en social media voor zowel Ploeg thuis als Ploeg zakelijk. Maar daar blijft het niet bij. De marketingafdeling besteedt veel aandacht aan online marketing. Denk aan het bouwen van emailflows, het coördineren van SEO-campagnes, het bedenken en doorvoeren van websiteoptimalisaties en de implementatie van e-commerce passend bij de onlineklantreis. Ben je stiekem al aan het brainstormen nu je dit leest? Dan zijn wij heel benieuwd naar jouw ideeën! 

Binnen deze gave projecten houd jij de regie over jouw eigen ontwikkeling. Beoordelingsgesprekken kennen we niet bij Ploeg: jij voert twee keer per jaar een ontwikkelgesprek met je leidinggevende. Zo zorgen we er samen voor dat je blijft groeien.

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Contentcreatie;
  • Marketing automation;
  • Websitebeheer. 

Wie ben jij?

Plannen en organiseren is in ons team een belangrijke eigenschap. Maar ook het los kunnen laten van je planning is noodzakelijk. Dan pak jij namelijk leuke taken tussendoor op. Zo is je dag lekker dynamisch. Je bent kritisch op de input die je krijgt en neemt een adviserende rol aan tegenover andere afdelingen. Ook heb je creatieve ideeën en aarzel je niet om die te delen met het team. Je hebt een aantal jaar marketingervaring en je snapt het speelveld van online marketing.

Dit neem je mee:

  • MBO4 of hbo-diploma in de richting van Marketing/Communicatie/Online Marketing;
  • Aantoonbare online marketingkennis;
  • Ervaring met CMS, Adobe Photoshop en InDesign is een pré.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe marketing-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32-40 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 2.000 – € 4.150 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als (Online) Marketing en Communicatie medewerker werk je vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

 

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Connie van der Hoorn-

Connie van der Hoorn-

Marketing & Communicatie Adviseur
Connie van der Hoorn- Marketing & Communicatie Adviseur
Connie is met haar jarenlange ervaring en uitgebreide kennis de adviseur op het gebied van marketing en communicatie voor zowel B2C, B2B en Corporate. Online marketing is hierin een belangrijk speerpunt. Vanuit haar functie als adviseur is zij bij veel projecten betrokken.
Sylvia van Beek-

Sylvia van Beek-

Adviseur Particulieren
Sylvia van Beek- Adviseur Particulieren
Dient u bij ons een offerte-aanvraag in? Dan is de kans groot dat u Sylvia als eerste te spreken krijgt. Zij is de echte spin in het web in het adviseursteam. Zij gaat graag met u als particuliere klant in gesprek, op zoek naar úw wensen en behoeften. Deze vormen de basis voor de gesprekken met onze adviseurs.
Ed Kerkvliet

Ed Kerkvliet

Adviseur Particulieren
Ed Kerkvliet Adviseur Particulieren
Heeft u een (online) aanvraag gedaan of bezoekt u onze showroom? Dan is de kans groot dat u door Ed geadviseerd wordt. Samen kijken we naar uw wensen en bespreken direct de mogelijkheden. Ieder kunststof kozijn is voor ons maatwerk, dus er is altijd een keuze die voldoet aan uw verwachtingen.
Bob Sandifort

Bob Sandifort

Manager B2C
Bob Sandifort Manager B2C
Bob heeft al vele jaren ervaring in het salesvak en is specialist in digitalisering en klantbeleving. Met zijn kennis en kunde zet hij alles op alles om u als particuliere Ploeg-klant de perfecte kunststof kozijnen te bieden. Én de perfecte montage, want Bob stuurt ook het vakkundige montageteam van Ploeg aan.