Bruis jij van de ideeën op het gebied van marketing en communicatie? Kom dan werken als Marketing en Communicatie Medewerker bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. Content schrijven voor de website, ons intranet en social media. Het schrijven van vacatureteksten en het inrichten van marketing automation. Dit zijn zomaar wat operationele taken waar jij mee aan de slag gaat. Ploeg kozijnen groeit en daarom hebben we jou nodig!

Wat ga je doen?

In ons driekoppige team is plannen en organiseren een belangrijke eigenschap. Maar ook het los kunnen laten van je planning is noodzakelijk. Dan pak jij namelijk leuke taken tussendoor op. Zo is je dag lekker dynamisch. Als team gaan we aan de slag met het (door)ontwikkelen van de online marketing. Bijvoorbeeld nieuwe ontwikkelingen voor de website en de implementatie van e-commerce. En binnen deze gave projecten houd jij de regie over jouw eigen ontwikkeling. Beoordelingsgesprekken kennen we niet bij Ploeg: jij voert twee keer per jaar een ontwikkelgesprek met je leidinggevende. Zo zorgen we er samen voor dat je blijft groeien.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Contentcreatie;
  • Marketing automation;
  • Social media.

Wie ben jij?

Ons Marketingteam werkt voor zowel de particuliere als zakelijke markt, maar ook voor Ploeg corporate. Deze diversiteit in aandachtsgebieden geven jou energie en je kunt uitstekend omgaan met ad hoc zaken. Je vindt het heerlijk om zelfstandig te werken, maar stapt ook proactief af op collega’s. Je bent kritisch op de input die je krijgt en neemt een adviserende rol aan tegenover andere afdelingen. En een uitdagende brainstorm: die ga jij niet uit de weg. Weet jij ook nog eens raad met Adobe Photoshop en InDesign? Dan is dat zeker een pluspunt.

Genoeg over werk: jij bent gewoon gezellig, sociaal, hebt een goede dosis humor en laat je niet snel uit het veld slaan. Dan pas je perfect bij onze Ploeg.

  • MBO+ of HBO diploma in de richting van Marketing/Communicatie/Online Marketing;
  • Je bent assertief;
  • Je toont initiatief en hebt creatieve ideeën.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe marketingcommunicatie-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 1.900 - € 3.000 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Marketing en Communicatie medewerker werkt je van ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie vóór 4 juli naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Connie van der Hoorn-

Connie van der Hoorn-

Marketing & Communicatie Adviseur
Connie van der Hoorn- Marketing & Communicatie Adviseur
Connie is met haar jarenlange ervaring en uitgebreide kennis de adviseur op het gebied van marketing en communicatie voor zowel B2C, B2B en Corporate. Online marketing is hierin een belangrijk speerpunt. Vanuit haar functie als adviseur is zij bij veel projecten betrokken.
Yvette Knaapen

Yvette Knaapen

Marketing & Communicatie Medewerker
Yvette Knaapen Marketing & Communicatie Medewerker
Samen met het marketingteam is Yvette verantwoordelijk voor alle marketing- en communicatieuitingen van Ploeg. Of het nu gaat om het schrijven van content voor de website en social media, ons intranet of employer branding, Yvette draait haar hand er niet voor om.
Bob Sandifort

Bob Sandifort

Manager B2C
Bob Sandifort Manager B2C
Bob heeft al vele jaren ervaring in het salesvak en is specialist in digitalisering en klantbeleving. Met zijn kennis en kunde zet hij alles op alles om u als particuliere Ploeg-klant de perfecte kunststof kozijnen te bieden. Én de perfecte montage, want Bob stuurt ook het vakkundige montageteam van Ploeg aan.