Wij zijn op zoek naar een allround Financieel Medewerker die van aanpakken weet. Iemand met cijfermatig inzicht die sterk is in plannen en organiseren. Herken jij je hierin? Wordt dan Financieel Medewerker bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. We maken graag kennis met je!

Wat ga je doen?

Je start bij ons op de afdeling Crediteuren. Hier vervang je onze collega tijdens haar zwangerschapsverlof. Als zij terug is, willen we jouw kwaliteiten graag behouden en worden jouw werkzaamheden uitgebreid met taken voor de afdeling Debiteuren. Zo krijg je een diverse rol binnen het team. Je verwerkt dus zowel de inkomende als uitgaande facturen. Daarnaast ondersteun je de coördinator van de afdeling met allerlei financiële werkzaamheden. Lekker afwisselend dus!

Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Crediteurenbeheer;
  • Debiteurenbeheer;
  • Ondersteunen van de afdelingscoördinator.

Dit neem je mee

Jij bent iemand die we breed kunnen inzetten op onze afdeling Financiën. Je weet van aanpakken en bent een uitstekende teamplayer. Je bent communicatief vaardig en gaat met je enthousiaste en proactieve houding geen uitdaging uit de weg om het gewenste resultaat te behalen. Je bent klantgericht en beschikt uiteraard over cijfermatig inzicht.

Dit neem je mee:

  • Minimaal een mbo 4 diploma op financieel gebied;
  • Een flinke dosis flexibiliteit;
  • Cijfermatig inzicht.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe financiële-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32-40 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 1.823,00 – € 2.937,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Financieel Medewerker werk je vanaf ons hoofdkantoor aan de Pesetaweg. 

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie vóór 15 augustus naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Lotte Fletterman

Lotte Fletterman

Coördinator Financiële Administratie
Lotte Fletterman Coördinator Financiële Administratie
Debiteuren, crediteuren en andere financiële taken zijn geen geheim voor Lotte. Als Coördinator Financiële Administratie en rechterhand van de financieel manager zorgt ze ervoor dat de financiële administratie op rolletjes loopt.
Brigitte van der Steen

Brigitte van der Steen

Administratief Medewerker Debiteuren
Brigitte van der Steen Administratief Medewerker Debiteuren
Klantgericht, meedenkend en altijd op zoek naar de beste oplossing. Dat typeert Brigitte, die samen met haar collega's van debiteuren administratie zorgt dat alle facturen verstuurd worden.
Martijn Wijnands

Martijn Wijnands

Financieel Manager
Martijn Wijnands Financieel Manager
Binnen het MT is Martijn verantwoordelijk voor het aanleveren van alle financiële rapportages. Met veel plezier, energie en zijn jarenlange ervaring op financieel gebied in de kunststof- en bouwsector, zorgt hij voor de financiële-, inkoop-, projecten- en salarisadministratie.
Anouk Volwater

Anouk Volwater

Administratief Medewerker Debiteuren
Anouk Volwater Administratief Medewerker Debiteuren
Bij onze financiële administratie verwerkt Anouk de afwikkeling van de uitgaande facturen. Met haar nauwkeurigheid zorgt ze ervoor dat onze klanten netjes de factuur voor hun nieuwe kozijnen ontvangen.