Administratief Medewerker Service & Onderhoud

In de 40 jaar dat Ploeg kozijnen bestaat, kregen we al veel complimenten over ons werk. Gemiddeld wordt onze nazorg en service beoordeeld met een 9. En dat houden we graag zo. Om die reden zoeken we een Administratief Medewerker Service & Onderhoud die de schakel vormt tussen onze serviceafdeling en onze klanten. Ben jij de praktisch ingestelde positiviteitsgoeroe die we zoeken? We zien uit naar je sollicitatie!

Wat ga je doen?

Een dag op onze afdeling Service & Onderhoud is nooit saai. Gelukkig maar, want voor eentonig werk kom jij je bed niet uit. Wel voor het blij maken van klanten. En laat dat nou precies je belangrijkste taak zijn. Als Administratief Medewerker Service & Onderhoud heb je dagelijks telefonisch contact met klanten, beoordeel je de meldingen en maak je een plan van aanpak om snel tot een passende oplossing te komen. Met jouw positieve mindset en benaderbare en vriendelijke voorkomen vertaal jij elke herstelmelding naar een kans.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een junior of medior die zowel telefonisch als per mail klanten goed te woord kan staan. Jij weet hoe je moet luisteren naar een klant en zorgt ervoor dat de melding binnen de organisatie wordt opgepakt. Je hebt ervaring op het gebied van service, het liefst binnen de bouw- of productiesector. Ook met ontevreden klanten weet jij om te gaan. Jij zorgt ervoor dat je deze klant toch een positief gevoel meegeeft.

Ben jij de Administratief Medewerker Service & Onderhoud die:

  • Een MBO-diploma op zak heeft.
  • Assertief, behulpzaam en nauwkeurig is, maar bovenal een teamplayer.
  • Stressbestendig is en slechtnieuwsgesprekken niet uit de weg gaat.
  • Kennis heeft van welke garanties wanneer gelden – of dit snel onder de knie krijgt.
  • Communicatief vaardig is en in oplossingen denkt.
  • De werkzaamheden goed kan plannen en organiseren.
  • Een klantgerichte en servicegerichte instelling heeft.
  • Ervaring heeft in een soortgelijke functie.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 32-40 uur bij ons informele en groeiende familiebedrijf met als motto ‘Presteren met plezier!’
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen.
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband, ook buiten de bouwvak in te zetten).
  • Een pensioenregeling bij Allianz, samengesteld voor jouw specifieke situatie.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, sta-bureaus, een Fietsplan en vers fruit op kantoor.
  • Een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Een actieve personeelsvereniging (lees: genoeg tijd voor ontspanning!).
  • Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en jouw frisse blik te werpen op onze Ploeg processen. Initiatief wordt beloond.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Wil jij werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf in de regio? Kom dan ons team versterken en solliciteer naar de functie van Administratief Medewerker Service & Onderhoud. Stuur ons jouw cv en motivatie via solliciteren@ploegkozijnen.nl of maak gebruik van het online sollicitatieformulier.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM. Je bereikt HRM via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Kom jij bij onze Ploeg?

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Martien Akerboom

Hilde van der Meer

Coördinator Service & Onderhoud
Hilde van der Meer Coördinator Service & Onderhoud
De coördinatie van het team Service en Onderhoud is bij Hilde in goede handen. Daarnaast zorgt zij voor de coördinatie van de afhandeling herstellen van onze grote projecten. Ook de verbetering van kwaliteit en werkprocessen op gebied van service en herstel wordt door haar opgepakt met als doel tevreden klanten
Martien Akerboom

Tilly van Velzen-

Technisch Administratief Medewerker S&O
Tilly van Velzen- Technisch Administratief Medewerker S&O
Tilly staat onze zakelijke klanten (waaronder VvE’s) met veel enthousiasme te woord. Ze zorgt er samen met haar collega's voor dat de nazorg na montage vlekkeloos verloopt. Heeft u als zakelijke klant suggesties voor verbetering? Dan hoort Tilly het graag!
Martien Akerboom

Laura van Rijn

Technisch Administratief Medewerker S&O
Laura van Rijn Technisch Administratief Medewerker S&O
Laura is Administratief medewerker Service & Onderhoud
Martien Akerboom

André van Velzen

Service- en herstelmonteur
André van Velzen Service- en herstelmonteur
André is Service- en herstelmonteur.