Klanten tevreden houden tot jaren na de aankoop, daar ligt jouw uitdaging als Administratief Medewerker Service & Onderhoud bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep. Jij bent de schakel tussen de klant en de servicemonteurs en gaat altijd voor kwaliteit. Je bewaart het overzicht tussen de uiteenlopende administratieve werkzaamheden, zelfs als het erg druk is. Zo zorg je ervoor dat klanten nog jaren zonder zorgen van hun kunststof kozijnen kunnen genieten.

Wat ga je doen?

Een dag op de afdeling Service & Onderhoud is nooit saai. Gelukkig maar, want voor eentonig werk kom jij je bed niet uit. Wel voor het blij maken van klanten. En laat dat nou precies je belangrijkste taak zijn. Als Administratief Servicemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor klanten met een onderhoudscontract en klanten waarbij onderhoudswerkzaamheden nodig zijn.

Je hebt dagelijks telefonisch contact met zowel particuliere als zakelijke klanten, beoordeelt de meldingen en maakt een plan van aanpak om snel tot een passende oplossing te komen. Ook draag je zorg voor de administratieve afhandeling van het volledige proces. Met jouw positieve mindset en klantvriendelijkheid vertaal jij elke melding naar een kans. Je signaleert verbeterpunten en koppelt deze terug richting de afdeling. Daarnaast houdt je je bezig met het:

  • verwerken en opvolgen van alle binnenkomende meldingen
  • toepassen van de beste oplossing voor zowel de klant als voor Ploeg
  • beoordelen van een ingewikkelde klachtmelding, waarna je een plan van aanpak uitwerkt

Wie ben jij?

Het oplossen van meldingen van klanten is een uitdaging die jij graag aangaat. Hoe ingewikkelder het probleem, hoe uitdagender. En heb je toevallig een ontevreden klant aan de lijn? Dan maak jij het tot jouw missie om daar weer een tevreden klant van te maken. Je blinkt uit in plannen en organiseren en je gaat slechtnieuwsgesprekken niet uit de weg. Heb je al ervaring in een soortgelijke functie? Dat komt goed van pas! Je bent 24-32 uur per week beschikbaar en verder ben je beschik je over:

  • mbo/hbo werk- en denkniveau
  • sterke communicatieve vaardigheden
  • technisch inzicht

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe service-talent, daarom bieden wij jou op basis van een 40-urige werkweek:

  • Een bruto maandsalaris van € 2.000,00 – € 3.500,00 (afhankelijk van relevante werkervaring)
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een Microsoft Surface laptop van de zaak
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie
  • Een collectieve ziektekostenverzekering
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke- en expeditiekantoor. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Administratief Servicemedewerker ben je werkzaam vanaf onze locatie aan de Haverstraat.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie vóór 30 mei naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier. 

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en horen we graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Hilde van der Meer

Hilde van der Meer

Coördinator Service & Onderhoud
Hilde van der Meer Coördinator Service & Onderhoud
De coördinatie van het team Service en Onderhoud is bij Hilde in goede handen. Ook de verbetering van kwaliteit en werkprocessen op gebied van service en herstel pakt Hilde op, met als doel om de klant tevreden te stellen.
Laura van Rijn

Laura van Rijn

Technisch Administratief Medewerker S&O
Laura van Rijn Technisch Administratief Medewerker S&O
Laura zorgt ervoor dat onze klanten de best mogelijke service krijgen. Haar doel is het behalen van een optimale klanttevredenheid. Dit doet Laura door Service meldingen zo goed en snel mogelijk te behandelen, waarbij ze moeilijke vraagstukken zeker niet uit de weg gaat.