Jij voelt je als een vis in het water als je aan de slag kunt met administratieve zaken. Dat is precies wat je als Administratief Medewerker Inkoop bij Ploeg kozijnen in Nieuw-Vennep gaat doen. Deze afwisselende functie vraagt om flexibiliteit en nauwkeurigheid en dat zijn precies de skills die jij meebrengt!

Wat ga je doen?

In deze functie houd je je vooral bezig met de inkoopadministratie. Je zorgt ervoor dat bestellingen op tijd worden besteld en binnen komen. Van koffie en thee voor je collega’s tot materialen voor de Productie en Montage. Ook houd jij scherp oog op de prijsafspraken die gemaakt zijn met leveranciers. Een fijne afwisselende functie dus. Jouw ultieme doel is om de inkoopadministratie op een zo efficiënt mogelijke manier af te handelen. Zo houd je de interne en externe klant tevreden. En over de interne klant gesproken: bij Ploeg helpen collega’s elkaar. Het kan dus zomaar zijn dat je eens reclamaties verwerkt. Of helpt met andere werkzaamheden.

Deze dynamiek is jou op je lijf geschreven.

  • Inkoopadministratie;
  • Voorraad beheren;
  • Interne en externe klant tevreden houden.

Wie ben jij?

Teamplayer is jouw tweede naam. Jij weet snel je weg te vinden binnen de afdeling, maar ook bij interne stakeholders. Je voelt je thuis in een informele werksfeer. Het beste resultaat is altijd jouw doel. Dit bereik je door jouw werkzaamheden nauwkeurig uit te voeren. Verder ben je spontaan, weet je van aanpakken en krijg je energie van problemen oplossen.

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Administratieve werkervaring is een pre;
  • Plannen en organiseren is waar jij goed in bent.

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe inkoop-talent, daarom bieden wij jou:

  • Een werkweek van 32 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 1935,00 – € 2.900,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur);
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld (op basis van werkweek van  40 uur);
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een Microsoft Surface laptop;
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen;
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie;
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor;

In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’.

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 170 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. Als Administratief Medewerker Inkoop zorg jij ervoor dat de juiste resultaten worden behaald in samenwerking met je collega’s.

Hoewel we de laatste jaren enorm hard zijn gegroeid, is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed te merken. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. ‘Presteren met plezier’ is dan ook het motto voor iedereen binnen Ploeg kozijnen.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

Kom jij bij onze Ploeg?

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).

Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.

Tijdens het eerste gesprek maak je kennis met de coördinator van jouw team en de manager van jouw afdeling. We horen graag wat je kan, maar vooral ook wat je wilt. Klikt het? Dan volgt er een tweede gesprek. Is iedereen tevreden, dan kan je ons aanbod binnen een paar dagen verwachten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Tilia Oomen

Tilia Oomen

Coördinator Inkoop
Tilia Oomen Coördinator Inkoop
Binnen de afdeling Inkoop zorgt Tilia er onder meer voor dat alle voorraadmutaties tijdig en correct worden verwerkt. Eind 2019 vierde ze bij Ploeg haar 12,5-jarig jubileum. In die tijd is Tilia uitgegroeid tot een gedegen Coördinator Inkoop.
Judith te Dorsthorst

Judith te Dorsthorst

Administratief Medewerker Inkoop
Judith te Dorsthorst Administratief Medewerker Inkoop
Judith is multifunctioneel inzetbaar bij onze Ploeg. Begonnen als oproepkracht bij Klantenservice, vormt ze inmiddels een volwaardig onderdeel van Team Inkoop. Samen met haar collega’s verwerkt zij de administratieve werkzaamheden, zodat het inkooptraject bij Ploeg op rolletjes loopt.
Ingrid Kinkel

Ingrid Kinkel

Administratief Medewerker Inkoop
Ingrid Kinkel Administratief Medewerker Inkoop
Ingrid is samen met haar collega's van de afdeling inkoop verantwoordelijk voor het administratief verwerken van ingekochte en verbruikte materialen.
Cindy Prins

Cindy Prins

Administratief Medewerker Inkoop
Cindy Prins Administratief Medewerker Inkoop
Cindy werkt bij ons als Administratief Medewerker Inkoop en houdt zich bezig met reclamaties en de inkoopadministratie. Ze werkt volgens een strakke planning, zodat de inkoopwerkzaamheden juist en tijdig worden uitgevoerd.