Voor onze Inkoop afdeling zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Inkoop. Op onze afdeling krijg je regelmatig te maken met zaken die ad hoc opgelost moeten worden. Houd jij wel van een uitdaging en ben je probleemoplossend ingesteld? Dan ben jij misschien wel de nieuwe collega die wij zoeken!

Wat ga je doen?

In deze functie houd je je deels bezig met reclamaties en deels met de inkoopadministratie. Een fijne afwisselende functie dus, waar geen dag hetzelfde is. Jouw ultieme doel is om reclamaties op een zo efficiënt mogelijke manier af te handelen, zodat we de interne en externe klant tevreden houden. Je bent een spil in dit dynamische proces en werkt oplossingsgericht. Ook zorg je ervoor dat je met jouw strakke planning de inkoopwerkzaamheden juist en tijdig uitvoert voor de klant.

Wie zoeken wij?

  • Jij hebt ervaring als administratief medewerker.
  • Je werkt structureel en planmatig.
  • Je weet snel je weg te vinden binnen de afdeling, maar ook met interne stakeholders.
  • Teambuilder is jouw tweede naam.
  • Een klantgerichte administratieve duizendpoot.

Ben jij de Administratief Medewerker Inkoop die:

  • Een MBO-diploma op zak heeft.
  • Technisch inzicht is een pré.
  • Ervaring heeft met administratieve werkzaamheden.
  • Nauwkeurig is.
  • Resultaat gericht is.
  • Goed kan samenwerken.

Wat bieden wij?

  • Een fulltime functie voor 40 uur bij ons informele en groeiende familiebedrijf met als motto ‘Presteren met plezier!’
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen.
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar (bij fulltime dienstverband, ook buiten de bouwvak in te zetten).
  • Een pensioenregeling bij Allianz, samengesteld voor jouw specifieke situatie.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, sta-bureaus, een Fietsplan en vers fruit op kantoor.
  • Een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Een actieve personeelsvereniging (lees: genoeg tijd voor ontspanning!).
  • Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en jouw frisse blik te werpen op onze Ploeg processen. Initiatief wordt beloond.

Wil jij bij onze Ploeg horen?

Wil jij werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf in de regio? Kom dan ons team versterken en solliciteer naar de functie van Administratief Medewerker Inkoop. Stuur ons jouw cv en motivatie via solliciteren@ploegkozijnen.nl of maak gebruik van het online sollicitatieformulier.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM. Je bereikt HRM via telefoonnummer (0252) 500 900.

 

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Kom jij bij onze Ploeg?

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Martien Akerboom

Tilia Oomen

Coördinator Inkoop
Tilia Oomen Coördinator Inkoop
Binnen de afdeling Inkoop zorgt Tilia er onder meer voor dat alle voorraadmutaties tijdig en correct worden verwerkt. Eind 2019 vierde ze bij Ploeg haar 12,5-jarig jubileum. In die tijd is Tilia uitgegroeid tot een gedegen Coördinator Inkoop.
Martien Akerboom

Judith te Dorsthorst

Inkoop administratie
Judith te Dorsthorst Inkoop administratie
Judith is multifunctioneel inzetbaar bij onze Ploeg. Begonnen als oproepkracht bij Klantenservice, vormt ze inmiddels een volwaardig onderdeel van Team Inkoop. Samen met haar collega’s verwerkt zij de administratieve werkzaamheden, zodat het inkooptraject bij Ploeg op rolletjes loopt.
Martien Akerboom

Ines Jansen

Inkoop administratie
Ines Jansen Inkoop administratie
Ines zorgt samen met haar collega’s voor de administratieve afhandeling op de afdeling Inkoop. Controle van orderbevestigingen, uitgiften voor orders en de verwerking van goederenontvangsten zijn bij Ines in goede handen.
Martien Akerboom

Ingrid Kinkel

Inkoop administratie
Ingrid Kinkel Inkoop administratie
Ingrid is samen met haar collega's van de afdeling inkoop verantwoordelijk voor het administratief verwerken van ingekochte en verbruikte materialen.
Martien Akerboom

Heleen Zoetendaal

Inkoop administratie
Heleen Zoetendaal Inkoop administratie
Heleen is onderdeel van de afdeling inkoop, waar zij samen met haar collega’s zorgt voor het up-to-date houden van de voorraad. Zij is ook de persoon die klachten richting onze leveranciers snel en correct afhandelt.
Martien Akerboom

Anton Kerkvliet

Technisch Inkoper
Anton Kerkvliet Technisch Inkoper
Als Technisch Inkoper zorgt Anton er samen met zijn directe collega’s voor dat de juiste materialen op het juiste moment geleverd worden door onze vaste leveranciers. Met betrouwbare partners bouwt hij aan een langdurige relatie.