Binnenkijken bij Ploeg? Kom naar onze open dag op 22 maart en ontdek jouw mogelijkheden!  Lees alles over onze Open dag

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat onze crediteurenadministratie helemaal op orde is. Jij bent degene die altijd overzicht houdt, facturen netjes verwerkt en soepel schakelt met leveranciers. Word jij blij van cijfers, strakke administratie en samenwerken in een gezellig team? Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen?

Je zorgt dat inkomende facturen goed verwerkt worden, houdt contact met collega's en leveranciers en denkt actief mee over hoe we ons werk nog slimmer kunnen organiseren. Daarbij werk je nauwkeurig, zodat onze administratie altijd klopt.  
Jouw werkzaamheden zijn onder andere: 

  • Het correct en tijdig verwerken van inkomende facturen; 
  • Het strak op orde houden van de crediteurenadministratie; 
  • Het signaleren van kansen om werkprocessen te verbeteren; 
  • De verbindende schakel zijn tussen leveranciers en onze organisatie.

Wie ben jij?

Jij bent de collega die zich thuis voelt in een administratieve rol waar plannen, organiseren en nauwkeurig werken belangrijk zijn. Samenwerken met collega’s geeft je energie, en je denkt graag mee over hoe zaken beter kunnen. 

  • Je hebt ervaring in een (financiële) administratieve functie; 
  • Plannen en organiseren gaat je makkelijk af; 
  • Je houdt van aanpakken en denkt vooruit; 
  • Cijfermatig inzicht en oog voor detail zijn jouw sterke punten; 
  • Je bent communicatief sterk en werkt graag samen. 

Wat bieden wij?

Jij bent ons nieuwe financiële talent, daarom bieden wij jou: 

  • Een werkweek van 28 – 32 uur;
  • Een bruto maandsalaris van € 2.455,00 – € 3.350,00 (op basis van relevante werkervaring en 40 uur); 
  • 24 vakantiedagen en 7 roostervrije dagen per jaar, plus 8% vakantiegeld (op basis van werkweek van 40 uur); 
  • Een reiskostenvergoeding; 
  • Een Microsoft Surface laptop; 
  • Een op maat gemaakt inwerktraject, zodat jouw eerste weken als een warm bad voelen; 
  • Een pensioenregeling waarvan wij 50% meebetalen, samengesteld voor jouw specifieke situatie; 
  • Het Ploeg kozijnen Gezondheidsplan, waaronder gedeeltelijke vergoeding voor je fitness-abonnement, een Fietsplan en vers fruit op kantoor; 
  • In-house opleidingsmogelijkheden en ‘coaching on the job’. 

Waar kom je te werken?

Ploeg kozijnen is een familiebedrijf waar zo’n 200 mensen werken, verdeeld over ons hoofdkantoor (met showroom en moderne productielocatie) en ons zakelijke kantoor en distributiecentrum. Beide panden zijn in Nieuw-Vennep gevestigd. 

Door het succes van de afgelopen jaren zijn we hard gegroeid, maar is de sfeer van het familiebedrijf nog altijd goed weten vast te houden. Onze mensen werken hard, maar er is altijd ruimte om vragen te stellen, verbeterpunten aan te kaarten of gewoon een gezellig praatje te maken. Dit zie je ook terug in onze cultuurwaarden: ‘Elke Ploeger is van waarde’, ‘Presteren met plezier’, ‘De kracht van kwaliteit’ en ‘Mijn pakkie aan’. 

Kom jij bij onze Ploeg?

Enthousiast geworden? Stuur jouw cv en motivatie naar solliciteren@ploegkozijnen.nl of gebruik het online sollicitatieformulier.

van harte welkom

Open dag

Ploeg Open Dag Ista Post 1080 X 1080 Px

Ontmoet ons team tijdens de open dag

Benieuwd hoe het is om bij Ploeg te werken? Zaterdag 22 maart staan onze deuren open! Maak kennis met Ploeg op onze open dag! Ontdek onze werksfeer, bekijk onze productie en showroom ontmoet je toekomstige collega’s en ga in gesprek met ons HR-team. Meer weten? Kijk op www.werkenbijploeg.nl en kom langs!

In april 2025 viert Ploeg 45 jaar vakmanschap, en we blijven groeien. Misschien wel met jou!

45 Jaar Ploeg (1)
Een kijkje achter de schermen bij Ploeg Ontdek jouw toekomst!

Gesolliciteerd, en nu?

Leuk! We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te lezen! Binnen 2 werkdagen sturen we een ontvangstbevestiging (maar meestal sneller).
Word je uitgenodigd voor een gesprek? Top, je hebt indruk op ons gemaakt. Niet uitgenodigd? Dan laten we dat natuurlijk ook netjes weten.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de afdeling HRM, via telefoonnummer (0252) 500 900.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Benieuwd naar jouw nieuwe collega’s?

Lotte Fletterman

Lotte Fletterman

Business Controller
Lotte Fletterman Business Controller
Debiteuren, crediteuren en andere financiële taken zijn geen geheim voor Lotte. Als Business Controller en rechterhand van de financieel manager zorgt ze ervoor dat de financiële administratie op rolletjes loopt.
Joyce Prins

Joyce Prins

Financieel Medewerker
Joyce Prins Financieel Medewerker
Inkomende facturen worden door Joyce altijd netjes, op tijd en met veel enthousiasme afgehandeld. Daarnaast draagt ze ook nog eens haar steentje bij aan het optimaliseren van de projectadministratie.
Thijs Kooloos

Thijs Kooloos

Teamleider Financiële Administratie
Thijs Kooloos Teamleider Financiële Administratie
Als Teamleider Financiële Administratie stuurt Thijs de financiële planning van de projecten en bewaakt hij de financiële voortgang. Hij is de spil tussen de uitvoering en de financiële vertaling van de projecten. Zijn werkdagen zijn afwisselend en geen dag hetzelfde.