Ploeg kozijnen actuele crisis / virus

Hoe gaat Ploeg kozijnen om met de huidige situatie rondom het virus?

De meest gestelde vragen en antwoorden leest u hier

De ontwikkelingen en maatregelen rondom het huidige virus houden iedereen bezig. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de dienstverlening van Ploeg kozijnen. Onze intentie is om de geplande werkzaamheden zoveel mogelijk door te laten gaan. In dit artikel hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

Onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen. Wij blijven thuis bij lichte klachten en proberen de (onderlinge) contacten tot een minimum te beperken. Hierbij volgen wij uiteraard dagelijks de adviezen van het RIVM en onze branchevereniging (VKG). Omdat we op dit moment nog niet kunnen inschatten hoelang de gevolgen van de maatregelen rondom het virus gaan duren, kan het natuurlijk zijn dat ook wij hier flexibel op moeten inspelen.

Ga naar: vragen en antwoorden over dienstverlening tijdens de huidige crisis

  • Zijn de medewerkers bereikbaar?
  • Is de klantenservice bereikbaar?
  • Is de showroom open?
  • Maakt u een afspraak voor uw bezoek?
  • ​Advies tijdens een afspraak via beeldbellen
  • Advies tijdens een telefoongesprek
  • Gaat de inmeetafspraak door?
  • Gaat de geplande montage door?
  • Komt de adviseur nog op afspraak thuis?

Bedankt voor uw begrip

U kunt erop rekenen dat Ploeg kozijnen er alles aan doet om de dienstverlening zo goed als mogelijk door te laten gaan. Onze collega’s staan voor u klaar. In deze bijzondere tijd kan het echter gebeuren dat zaken iets anders gaan dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip hiervoor.

Hebt u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op

Telefoonnummer (0252) 500 900

WhatsApp (0252) 500 900

Email info@ploegkozijnen.nl